• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області

Капітальний ремонт ДНЗ «Берізка» по вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) Місце виконання робіт : - вул.Тургенєва, 5 в с.Гора Бориспільського району Київської області Обсяг: детальніше визначено в Додатку №5 до тендерної документації Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): До 31.07.2020 року Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету

Торги відмінено

17 898 369.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 178 983.70 UAH
Номер: 3e07fc5d1223413496734515a4f9b5c2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-03-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.10.2019 17:07 - 28.10.2019 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.10.2019 № 287 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 02.10.2019 № 287 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2019-09-06-002711-b 06.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, shtokman.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю та розгляду тендерних пропозиції (окрім тих питань, що були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гірської сільської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.09.2019 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЄВРОМОНТАЖСЕРВІС», протокол рішення уповноваженої особи Замовника від 27.09.2019 б/н та повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та в повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. Також за результатами моніторингу установлено, що Замовник в тендерній документації не передбачив вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним (пункт 1, 2 Додатку № 2 тендерної документації), що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 04.11.2019 19:54 - 19.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2019 19:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги скасовано. Порушення усунуто
Дата публікації звіту: 07.11.2019 22:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • documentsForm: Відсутній механізм
Опис: .
Дата публікації: 12.11.2019 09:51

Запити/Пояснення