-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Красноградського району за адресою: м. Красноград, вул 19 Вересня,77
Завершена
5 225 230.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 252.30 UAH
мін. крок: 1% або 52 252.30 UAH
Номер:
577443d0d5524fa98bb41f087f1c51b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-23-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2019 00:00
Період моніторингу:
23.10.2019 18:34 - 13.11.2019 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2019 №254
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 21.10.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.10.2019№ 254
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-09-06-002558-b 06.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення вимог частини другої статті 16 Закону та вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатом моніторингу відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішення тендерного комітету Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Красноградського району (далі – Замовник) від 06.09.2019 №6; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС» (далі – учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.10.2019; повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2019, договір підряду від 08.10.2019 №15 та додаткова угода №1 від 09.10.2019 року.
За результатом моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу третього тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – одного договору.
Однак, на порушення вимог частини другої статті 16 Закону, Замовник відповідно до пункту 11 додатку 1 до тендерної документації вимагає від учасників надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про попередньо укладені договори на виконання аналогічних робіт (завершені або які виконуються). До довідки додаються копії усіх договорів без додатків (в тому числі тих, які є невід’ємною частиною договору).
Крім того встановлено, що тендерна документація не містить вираз «або еквівалент», що є порушенням вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС» не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надана підсумкова відомість ресурсів, яка передбачає витрати на оплату робітникам, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС» надано копії договорів про надання транспортних послуг та довідку «Додаткова інформація на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону» від 20.09.2019 №488, в якій зазначено, що орендовані машини та механізми, які у разі перемоги будуть використовуватись при виконанні робіт, будуть надані разом з водіями, які їх обслуговують.
Крім того, у наданій довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвіт виконання відповідних робіт (далі - довідка), дані про наявність водіїв відсутні.
На підставі вищевикладеного та відповідно вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця, визнав ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС» переможцем торгів та уклав з ним договір від 08.10.2019 року №15.
Моніторингом відповідності умов договору укладеного між Замовником та ТОВ «НІК КОМПАНІ ПЛЮС» умовам тендерної пропозиції учасника - переможця встановлена невідповідність, а саме: у проекті договору підряду (додаток 4 до тендерної документації) пункт 1.4. «місце виконання робіт визначено, як 63304, Україна, Харківська область, м. Красноград, вул. 19 Вересня, 77», тоді як у договорі від 08.10.2019 №15 «місце виконання робіт визначено, як Україна, відповідно до документації», що є порушенням абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
13.11.2019 12:24 - 19.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2019 12:24