• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне, брикет вугільний ( за кошти районного бюджету)

Завершена

1 022 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 110.00 UAH
Номер: a4f0b89ea64c49e6bfc8d4deb554a735
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-01-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.10.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 01.10.2019 15:12 - 25.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.10.2019 Одеса № 346 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 01.10.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 01.10.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 01.10.2019 № 346 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 2. UA-2019-09-06-000961-a 06.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Михайленко Л.Ю. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vvml1994@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, укладення договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Саратський центр первинної медико-санітарної допомоги Саратської районної ради Одеської області» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 06.09.2018, тендерну пропозицію, протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів закупівлі від 23.09.2019, повідомлення про намір укладення договору від 24.09.2019, оприлюднення інформації про укладений договір (08.10.2019), укладений договір від 07.10.2019 № 78, пояснення на запит Замовнику від 07.10.2019. За результатами аукціону ціна пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Теплоенергосервіс» (далі – ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс») є найнижчою. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 23.09.2019 пропозиція ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцем відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 24.09.2019 року та укладено договір від 07.10.2019 № 78. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до частини 5 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Учасника укладати договір (виписка з протоколу засновників про призначення, наказ, довіреність та інші документи згідно уставним документам учасника та чинного законодавства). Згідно рішення загальних зборів учасників ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» від 05.12.2018 № 2, що надано учасником ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» у складі тендерної пропозиції, у порядку денному визначено питання щодо зміни директора та юридичної адреси (місцезнаходження) ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс». Так, загальними зборами учасників прийнято рішення про звільнення з посади директора Прояви Андрія Михайловича та призначення на посаду директора Чміля Родіона Олександровича, а також зміни юридичної адреси (місцезнаходження) ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс». Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» установчим документом товариства є статут. Згідно пункту 10.1. Статуту ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс», який затверджено рішенням загальних зборів учасників № 1 від 05.11.2018 (далі – Статут) та надано учасником ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» у складі тендерної пропозиції, органами управління Товариством і контролю є Загальні збори учасників, Директор. Пунктом 11.1. Статуту визначено, що в Товаристві діє одноособовий виконавчий орган – Директор Товариства. Відповідно до пункту 11.3. Статуту до компетенції виконавчого органу Товариства належить вирішення всіх питань, пов’язаних з управлінням поточною діяльністю Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції загальних зборів учасників та наглядової ради Товариства (у разі утворення), зокрема виконавчий орган, у тому числі – розпоряджається майном та грошовими коштами Товариства, укладає договори, контракти, видає довіреності та ін. Частиною 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» визначено перелік відомостей про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – Єдиному державному реєстрі) серед яких, у тому числі - місцезнаходження юридичної особи та відомості про керівника юридичної особи. Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства юстиції України від 18 листопада 2016 року № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 листопада 2016 р. за № 1500/29630 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 29 серпня 2018 року № 2824/5) затверджено форму заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у переліку змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі та підлягають державній реєстрації передбачено, у тому числі - зміну місцезнаходження юридичної особи та зміну керівника або відомостей про керівника юридичної особи. Нормою частини 4 статті 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» визначено, що для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються документи, серед яких: заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі та примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру. Згідно абзацу 1 пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» рішення уповноваженого органу управління юридичної особи повинно бути оформлено з дотриманням вимог, встановлених законом, та відповідати законодавству. Так, відповідно до абзацу 2 пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується, крім випадків, передбачених законом. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» державна реєстрація базується на основних принципах, у тому числі - обов’язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі. Отже, на порушення вищезазначених вимог ТД та норм чинного законодавства учасником надано рішення загальних зборів учасників ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» від 05.12.2018 № 2 про зміну директора та юридичної адреси (місцезнаходження) ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс», яким прийнято рішення про призначення на посаду директора Чміля Родіона Олександровича та зміну юридичної адреси (місцезнаходження) ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» на якому справжність підпису не засвідчена нотаріально. Так, у межах проведення моніторингу з питань невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 03.10.2019. Надана відповідь Замовником на запит на пояснення від 07.10.2019 не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» вимогам ТД та нормам чинного законодавства. Згідно вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» як таку, що не відповідає умовам ТД. Крім того, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 та частини 3 статті 17 Закону в ТД вимагає від переможця документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2 частини 1 статті 17 Закону, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: довідку у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Період усунення порушень: 11.10.2019 10:41 - 29.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 11.10.2019 10:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне підприємство «Саратський центр первинної медико-санітарної допомоги Саратької районної ради Одеської області" надає пояснення, щодо висновку: Згідно ч.5 Додатку 2 до ТД Замовником вимагалося надати копії документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Учасника укладати договір (виписка з протоколу засновників про призначення, наказ, довіреність та інші документи згідно уставним документам учасника та чинного законодавства). Учасник ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» виконав дану вимогу в повному об’ємі. Надання нотаріальних копій документів Замовником не вимагалося. Вимоги частини 3 статті 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та пункту 6 частини першої статті 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» щодо нотаріального засвідчення підпису Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі стосуються процедури проведення реєстраційних дій та порядку надання необхідного пакету документів державному реєстратору. Учасник (уповноважений орган управління) який здійснює господарську діяльність згідно діючого наразі законодавства не повинен завіряти свою підпис нотаріально для надання такого документу іншим установам чи за місцем вимоги, окрім державного реєстратора для здійснення реєстраційних дій у визначених Законом випадках. Тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Згідно пункту 2 частини 2 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; На момент оприлюднення ТД у Замовника не має інформації про учасників які будуть надавати пропозиції, та чи міститься інформація у єдиних державних реєстрах, тому в ТД вимагається довідка у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Дата публікації звіту: 21.10.2019 11:21

Запити/Пояснення