• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

картопля

Торги не відбулися

378 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 7 560.00 UAH
Номер: 92111dffdfcd42a6be6cc5f779a72524
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-16-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 16.09.2019 17:54 - 08.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2019 № 50 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.09.2019 № 50. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-09-06-000891-b 06.09.2019 "Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель " Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17 та пунктів 2,13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель 19.09.2019 оприлюднена тендерна документація з внесеними змінами, Замовником виключено вимогу до учасника-переможця про надання інформації передбаченої абзацом першим частини третьої статті 17 Закону. Під час проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель 23.09.2019 оприлюднена тендерна документація з внесеними змінами, Замовником зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій передбаченої пунктом 13 частини другої статті 22 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Городищенська виправна колонія (№96)" (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену головою тендерного комітету від 06.09.2019 року оприлюднену в електронній системі 06.09.2019, з внесеними змінами 17.09.2019, 19.09.2019, 23.09.2019. За результатом моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Під час проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель 19.09.2019 оприлюднена тендерна документація з внесеними змінами, що стосуються вищевикладеного порушення при складанні тендерної документації. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу також встановлено, що Замовник на порушення норм пункту 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації, оприлюдненій 17.09.2019, 19.09.2019 зазначив дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 22.09.2019. Вказана дата не відповідає даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення даної закупівлі (26 вересня 2019 14:00). Під час проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель 23.09.2019 оприлюднена тендерна документація з внесеними змінами, що стосуються вищевикладеного порушення при складанні тендерної документації. Крім того, встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію, передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі».
Період усунення порушень: 25.09.2019 12:41 - 10.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 25.09.2019 12:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Усунено порушення абзацу першого частини 3 статті 17 Закону "Про публічні закупівлі". Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 2. Усунено порушення пунктів 2,13 частини другої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі". Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій змінено згідно із законодавством.
Дата публікації звіту: 02.10.2019 08:53