• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з постачання теплової енергії по тепловим мережам, що обслуговуються ФОП Падєєв С.Л.

Послуги з постачання теплової енергії по тепловим мережам, що обслуговуються ФОП Падєєв С.Л.

Торги відмінено

1 691 268.64 UAH без ПДВ
Номер: 9ad884a29b89461fb7af9b2e41e9c607
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-18-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.09.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 18.09.2019 15:59 - 10.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.09.2019 № 49 Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 18.09.2019 № 49 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-09-05-001466-a 05.09.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 50) 658-84-60, kalina73@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що Протокол №96 підписаний не всіма членами тендерного комітету, присутніми на його засіданні, чим порушені вимоги частини четвертої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 (далі – Закон №922). В ході дослідження питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури встановлено, що в порушення вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ №490) пункт 14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. Крім того, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, Замовник не зазначив джерело фінансування закупівлі чим порушив вимоги пункту 2 Наказу №490.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Попаснянської районної державної адміністрації Луганської області (далі - Замовник) на 2019 рік, протокол засідання тендерного комітету щодо застосування переговорної процедури закупівлі послуг з постачання теплової енергії на 2019 рік від 05.09.2019 №96 (далі – Протокол №96), повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури.
Період усунення порушень: 19.09.2019 10:25 - 04.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2019 10:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: у зв'язку з неможливістю замінити протокол, переговорна процедура відмінена
Дата публікації звіту: 20.09.2019 21:05