• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Міські автобуси для перевезення пасажирів

Торги відмінено

8 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Номер: dc845bb5f9b04fcb99a378e99670a376
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-18-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.09.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 18.09.2019 18:19 - 10.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.09.2019 № 51 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 18.09.2019 № 51 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2019-09-05-001654-b 05.09.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Спецкомунтранс» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 05.09.2019 № 127 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що в пункті 1 розділу 1 тендерної документації Замовником зазначено: «Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі». Водночас, Замовником в тендерній документації вживається вираз «пропозиції конкурсних торгів». При цьому, вказане поняття визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом закупівлі установлено, що в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації (пункт 1 розділу 5) включено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції без зазначення питомої ваги критерію. Замовником в тендерній документації (додаток 2 до тендерної документації) визначено перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відсутності підстав, зазначених у статті 17 Закону. Так, в зазначеному переліку, серед іншого, Замовником передбачено надання учасником довідки в довільній формі щодо наявності/відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. При цьому, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень, про що свідчить пункт 10 частини першої статті 17 Закону. З урахуванням, що очікувана вартість предмету закупівлі є меншою за вказану вище суму, зокрема складає 8,6 мільйона гривень, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Замовник в тендерній документації (додаток 1 до тендерної документації) посилаючись на статтю 16 Закону з метою документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» передбачив подання учасниками копій документів, що підтверджують наявність офіційного представництва компанії Виробника на території України. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, на що вказують норми частини першої статті 16 Закону. Водночас, стаття 16 Закону не передбачає подання учасниками документів, що підтверджують наявність офіційного представництва компанії Виробника на території України, оскільки такі документи не є підтвердженням кваліфікаційного критерію учасника. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 20.09.2019 16:25 - 05.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2019 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішенням тендерного комітету від 26.09.2019 року, протокол №140 внесено зміни до тендерної документації по всих порушеннях, які були викладені у висновку.
Дата публікації звіту: 26.09.2019 16:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації: 01.10.2019 09:20