• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізійне і аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель)

Завершена

218 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 436.00 UAH
Номер: 6a25bcc7324649fea61cb25514319011
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-14-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.05.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 14.05.2020 09:41 - 05.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2020 № 81 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-06-27-0011703-b 27.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 68) 399-44-82, taras_boyko@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та недопускати такі порушення в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон),, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середньої загальноосвітньої школи № 98 м. Львів (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару за державні кошти від 22.10.2019 № 22/98; пояснення Замовника в електронній системі закупівель. Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено пункту 10-2 «Джерело фінансування закупівлі». Як наслідок, в повідомленні про намір укласти договір не значиться пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі». За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням пункту 13 частини другої статті 22 Закону, а саме Замовником в тендерній документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до зазначеної норми Закону визначається Замовником. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», з яким 22.10.2019 укладено договір поставки № 22/98 на суму 212 400,00 грн (далі – Договір № 22/98). Під час моніторингу установлено, що відповідно до опублікованих умов оголошення про закупівлю, тендерної документації та Договору № 22/98 поставка товару (інтерактивна панель 2 шт.) здійснюється до 31.10.2019 року. Термін дії укладеного Договору № 22/98 – до 31.12.2019 (пункт 10.1 договору). Відповідно до оприлюднених в електронній системі закупівлень інформації та документів по закупівлі UA-2019-09-05-000797-а строк дії Договору № 22/98 не продовжувався після 31.12.2019 (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). Відповідно до опублікованої 20 травня 2020 року Замовником відповіді (пояснення) на запит Західного офісу Держаудитслужби в електронній системі закупівель, ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» поставлено товару на суму 212 400,00 грн, оплату Замовником проведено в повному обсязі. За даними ІТС «ProZorro» Замовником 20.05.2020 оприлюднено звіт про виконання Договору № 22/98. Однак, Замовником недотримано вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону щодо оприлюднення протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору звіту про виконання договору.
Період усунення порушень: 22.05.2020 15:19 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2020 15:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерний комітет ознайомився із Висновком та подає інформацію про результати його розгляду та виконання у додатково завантаженому файлі " Розгляд та виконання вимог Висновку".
Дата публікації звіту: 04.06.2020 17:52

Запити/Пояснення