-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Екскаватор
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Номер:
67ca83d6a8d942aca1e62d328bc25e82
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-04-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2019 00:00
Період моніторингу:
04.10.2019 10:10 - 29.10.2019 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2019 № 222
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-05-000440-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції до умов тендерної документації, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були такі питання: правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Техноторг».
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 05 вересня 2019 року № 23; тендерну пропозицію ТОВ «Техноторг»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.10.2019 № 15586 -р/пк-пз; пояснення Замовника від 07.11.2019 та 13.11.2019.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
14.11.2019 16:05 - 20.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2019 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
a2eea8ab70a54fad8d9f8696130b6f28
Назва:
Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
10.10.2019 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.10.2019 № 223
Херсон
Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівлі
З огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-09-05-000440-a.b1 в електронній системі закупівель, відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-09-05-000440-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 04 жовтня 2019 року), прийняте наказом Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 04 жовтня 2019 року № 222 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Номер:
5abbef7c14524ef4b9222cfe32501173
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.11.2019 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора, що проводить Горностаївський комбінат комунальних підприємств (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-05-000440-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Чому прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «Техноторг», якщо у складі поданої тендерної пропозиції завантажено проект договору, який не відповідає умовам тендерної документації, а саме не повністю заповнено пункт 1.3 Проекту договору, щодо зазначення року випуску?
2) Чому прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «Техноторг», якщо у складі поданої тендерної пропозиції завантажено проект договору, який не відповідає умовам тендерної документації, а саме у пункті 1.5 Проекту договору зазначено найменування товару у невідповідність до поданої тендерної пропозиції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
cf41dd2514194936b2c180c76f271149
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.11.2019 15:20
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2019-09-05-000440-a
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-09-05-000440-a Горностаївський комбінат комунальних підприємств повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Горностаївського комбінату комунальних підприємств «05» вересня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-05-000440-a.
На підставі наказу начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 04.10.2019р. №222 через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2019-09-05-000440-a, «10» жовтня 2019 року було оприлюднено наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі 08.10.2019 №223 та «05» листопада 2019 року було сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
1) Чому прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «Техноторг», якщо у складі поданої тендерної пропозиції завантажено проект договору, який не відповідає умовам тендерної документації, а саме не повністю заповнено пункт 1.3 Проекту договору, щодо зазначення року випуску?
2) Чому прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «Техноторг», якщо у складі поданої тендерної пропозиції завантажено проект договору, який не відповідає умовам тендерної документації, а саме у пункті 1.5 Проекту договору зазначено найменування товару у невідповідність до поданої тендерної пропозиції?
Відповідь на перше та друге питання:
Відповідно до змісту вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів разом з реєстром наданих документів, який повинен бути першим документом тендерної пропозиції: … 6) проектом договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації та іншими розділами тендерної документації) з листом-погодженням з проектом договору про закупівлю та гарантією виконання його умов (в довільній формі). Внесення в проект договору учасником процедури закупівлі змін, умов, вимог, пунктів та граф недопустимо.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником в тендерній документації не було встановлено окремих вимог щодо заповнення з боку учасника проекту договору згідно Додатку 4 до тендерної документації (наприклад, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції заповнений та завізований з боку учасника проект договору відповідно до Додатку 4 до тендерної документації). Крім того, змістом Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» Замовником визначено інструкцію (примітки), що враховується сторонами договору під час його укладання, наприклад:
«ДОГОВІР
про закупівлю товару № _______________
(номер договору)
______________________ "____"______________20__ р.
(місце укладення договору) (дата укладення договору)
Горностаївський комбінат комунальних підприємств (далі – «Покупець»), в особі ___________________, що діє на підставі _______________________________, з однієї сторони, та _____________________________________________________________
(вказати повне найменування)
(надалі іменується – «Продавець»), в особі __________________________________,
(вказати посаду особи, що підписує договір)
____________________________________________________________________________,
(вказати прізвище, ім’я, по батькові)
що діє на підставі _________________________________________________________,
(вказати найменування документа на підставі якого особа підписує договір)»
Таким чином, надання учасниками у складі тендерних пропозицій проекту договору відповідно до Додатку 4 до тендерної документації у незаповненому або частково заповненому вигляді відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та не може бути підставою для відхилення тендерних пропозиції таких учасників. Також вважаємо за необхідне наголосити, що положеннями частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Рішення про віднесення до формальної (несуттєвої) помилки, допущеної учасником ТОВ "Техноторг" під час заповнення проекту договору відповідно до Додатку 4 до тендерної документації було оформлене у вигляді протоколу засідання тендерного комітету Замовника у день проведення розгляду тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Техноторг" відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-05-000440-a та відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника в цій частині.
Також вважаємо за необхідне наголосити, Замовник не мав права відхилити тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації з підстав допущення формальних помилок під час виконання дій, що не вимагалися тендерною документацією, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону.
Додатково вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу, що частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі (ціна договору з урахуванням та без урахування ПДВ., кількість товару, строк поставки (у разі якщо передбачено формою «тендерна пропозиція») та гарантія на товар (у разі якщо передбачено формою «тендерна пропозиція»).
Таким чином, тендерним комітетом Замовника проведено визначення переможця процедури закупівлі у відповідності до усіх вимог норм Закону України «Про публічні закупівлі» та умов до Учасника процедури закупівлі, зазначених у тендерній документації Замовника.
Вищезазначену позицію Замовника, щодо законності дій під час проведення процедури закупівлі, готові відстоювати перед будь-якими контролюючими органами та в судових органах України.
Враховуючи викладене, Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася у відповідності до положень Закону та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону.
Номер:
c0b38858c5864d97a66731797982a170
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.11.2019 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора, що проводить Горностаївський комбінат комунальних підприємств (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-05-000440-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1) Якими документами, поданими ТОВ «Техноторг» у складі тендерної пропозиції учасника підтверджено, що у п. 1.5 Проекту договору про закупівлю внесено інформацію про найменування товару відповідно до умов тендерної документації та поданої тендерної пропозиції?
При тому, що відповідно до поданої ТОВ «Техноторг» форми тендерної пропозиції та інформаційної довідки, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, вказано що найменування запропонованого товару є екскаватор-бульдозер ЕО-2621 на базі трактора Беларус-82.1.
2) Чому тендерним комітетом Замовника прийнято рішення віднести не заповнення відомостей про рік випуску Товару, у п. 1.3 Проекту договору про закупівлю, до формальних та несуттєвих помилок, незважаючи на те, що відповідно до п.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлена вимога щодо обов’язкового заповнення усіх пунктів договору, що передбачені замовником для заповнення?
Просимо надати копію протоколу засідання тендерного комітету рішення про віднесення до формальної (несуттєвої) помилки допущеної учасником ТОВ «Техноторг» під час заповнення проекту договору відповідно до додатку 4 до тендерної документації .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
ab2701837cbb43648a3a2ec9ddd8b54b
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2019-09-05-000440-a
Дата опублікування:
13.11.2019 17:03
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-09-05-000440-a Горностаївський комбінат комунальних підприємств повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Горностаївського комбінату комунальних підприємств «05» вересня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-05-000440-a.
«04» жовтня 2019 року на підставі наказу начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 04.10.2019р. №222 через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2019-09-05-000440-a, «10» жовтня 2019 року було оприлюднено наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі 08.10.2019 №223 та «08» листопада 2019 року було сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
1) Якими документами, поданими ТОВ «Техноторг» у складі тендерної пропозиції учасника підтверджено, що у п. 1.5 Проекту договору про закупівлю внесено інформацію про найменування товару відповідно до умов тендерної документації та поданої тендерної пропозиції?
При тому, що відповідно до поданої ТОВ «Техноторг» форми тендерної пропозиції та інформаційної довідки, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, вказано що найменування запропонованого товару є екскаватор-бульдозер ЕО-2621 на базі трактора Беларус-82.1.
2) Чому тендерним комітетом Замовника прийнято рішення віднести не заповнення відомостей про рік випуску Товару, у п. 1.3 Проекту договору про закупівлю, до формальних та несуттєвих помилок, незважаючи на те, що відповідно до п.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлена вимога щодо обов’язкового заповнення усіх пунктів договору, що передбачені замовником для заповнення?
Просимо надати копію протоколу засідання тендерного комітету рішення про віднесення до формальної (несуттєвої) помилки допущеної учасником ТОВ «Техноторг» під час заповнення проекту договору відповідно до додатку 4 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь на перше питання:
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до автоматично сформованого електронною системою Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-05-000440-a та умов тендерної документації на закупівлю товару: ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор): конкретна назва предмета закупівлі – екскаватор, кількість – 1 шт. В свою чергу, учасником ТОВ "Техноторг" було надано у складі документів своєї пропозиції було надано заповнену форму «Тендерна пропозиція», за змістом якої зазначено найменування товару «екскаватор-бульдозер ЕО-2621 на базі трактора Беларус-82.1.», кількість – «1 шт.» У відповідності до вищезазначених умов оголошення, тендерної документації та поданої тендерної пропозиції учасником ТОВ "Техноторг" у п. 1.5. проекту договору було зазначено найменування та кількість товару: екскаватор – 1 шт. За змістом Додатку 3 до тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо зазначення назви товару у повному обсязі відповідно до формулювання за пропозицією учасника, та додатково наголошуємо, відповідно до умов документації назва товару – екскаватор. Таким чином, з метою дотримання всіх умов Додатку 4 до тендерної документації учасником було зазначено формулювання «екскаватор», що міститься як у конкретній назві предмету закупівлі у тендерній документації, так і за змістом тендерної пропозиції. Вважаємо за необхідне наголосити, що положеннями частини третьої статті 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Рішення про віднесення до формальної (несуттєвої) помилки, допущеної учасником ТОВ "Техноторг" під час заповнення проекту договору відповідно до Додатку 4 до тендерної документації було оформлене у вигляді протоколу засідання тендерного комітету Замовника у день проведення розгляду тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Техноторг" відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка Ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-05-000440-a та відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника в цій частині. Документи, що підтверджують вищезазначений факт: 1) Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-05-000440-a; 2) тендерна документація на закупівлю товару: ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор) (файли: «Тендерна документація.pdf», «Додаток 4.pdf», «Додаток 2.pdf», «Додаток 3.pdf», «Додаток 5.pdf», «Додаток 1.pdf».
Також вважаємо за необхідне наголосити, Замовник не мав права відхилити тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації з підстав допущення формальних помилок під час виконання дій, що не вимагалися тендерною документацією (наприклад зазначення у повному обсязі назви), оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону.
Додатково вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу, що частиною четвертою статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі (ціна договору з урахуванням та без урахування ПДВ., кількість товару, строк поставки (у разі якщо передбачено формою «тендерна пропозиція») та гарантія на товар (у разі якщо передбачено формою «тендерна пропозиція»).
Відповідь на друге питання:
На виконання вимог тендерної документації учасником ТОВ "Техноторг" було надано заповнену форму «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, за змістом якої учасником було зазначено рік випуску запропонованого товару (п. 9 форми) – 2019 рік, що також підтверджується гарантійним листом вих. №2Т/36 від 19.09.2019р. (файл «Частина 3.pdf»). Таким чином, учасником було надано інформацію у складі тендерної пропозиції. Крім того за змістом Додатку 4 до тендерної документації не вказано примітку (вимогу) щодо обов’язкового заповнення пункту 1.5. цього Додатку. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що під час формування вимог (умов) тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону Замовником проводиться аналіз практики рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), та у разі виникнення спірних питань Замовник керується рішеннями Органу оскарження, прийнятими під час розгляду скарг з аналогічних питань. З аналогічних підстав було відхилення тендерної пропозиції учасника за процедурою UA-2018-12-04-002618-c та зазначений факт формальності помилки в частині оформлення пропозиції та надання інформації у іншому документі було встановлено Колегією під час розгляду скарги з аналогічного питання та викладений у рішенні №2080-р/пк-пз від 26.02.2019 (додається до пояснення). Під час вирішення спірних питань щодо віднесення до формальних помилки, допущені учасниками під час складання тендерної пропозиції тендерний комітет Замовника проводить аналіз практики рішень Колегією під час розгляду скарг з аналогічних питань. Повторно наголошуємо, що замовник не мав права відхилити тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації з підстав допущення формальних помилок під час виконання дій, що не вимагалися тендерною документацією (наприклад зазначення у повному обсязі назви), оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав учасника аукціону.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту е) Додатку 2 тендерної документації (примітки) вимоги документації, які дублюються в частині надання учасниками одного й того ж документа декілька разів, можуть надаватися ним лише один раз.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та доповненнями повідомляємо, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася у відповідності до положень Закону та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону. Додатково повідомляємо, що відповідно до положень статті 7 Закону Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися у проведення процедур закупівель. Також звертаємо Вашу увагу, що «04» жовтня 2019 року на підставі наказу начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 04.10.2019р. №222 через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2019-09-05-000440-a, відповідно до вимог частини четвертої статті 7-1 Закону строк здійснення моніторингу закупівлі не може перевищувати 15 робочих днів з дати оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель. Станом на «12» листопада 2019 року відсутній висновок про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-09-05-000440-a. Повідомляємо, що користуючись правом, наданим частиною десятою статті Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, маємо намір та право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Водночас, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на органи державного фінансового контролю у сфері публічних закупівель, Горностаївський комбінат комунальних підприємств готовий сприяти виконанню функцій контролю та щиро сподіваємося на подальшу співпрацю.
Додатки до цього пояснення:
1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-09-05-000440-a
2. Протокол засідання тендерного комітету Горностаївського комбінату комунальних підприємств щодо розгляду формальної помилки, допущеної учасником ТОВ "Техноторг", код ЄДРПОУ 30976452 під час складання тендерної пропозиції за процедурою відкриті торги на закупівлю код за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (Екскаватор) у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-09-05-000440-a електронній системі PROZORRO.
3. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2080-р/пк-пз від 26.02.2019
З повагою,
Тендерний комітет Горностаївського комбінату комунальних підприємств