• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 09110000-3 Тверде паливо (вугілля кам’яне марки ДГ 13-100)

Джерело фінансування - місцевий бюджет

Торги відмінено

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Номер: f208720636b1438187e6ffc3f2573163
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-10-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 10.09.2019 11:36 - 02.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.09.2019 № 166 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-04-002576-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 04 вересня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 66) 702-63-28, nataliyanikulina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі в річному плані порушень законодавства в сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунальної організації (установа, заклад) Веселинівський районний центр фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти, культури, молоді та спорту Веселинівської районної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 27.05.2019 № 37). За результатами проведеного аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі. За результатами проведеного аналізу питання відповідність умов тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне. Відповідно до пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовник зазначив, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 45 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Отже, Замовник на порушення вимог пункту 10 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації визначив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 10.09.2019 17:01 - 25.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2019 17:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Перелік змін до ТД від 11.09.2019 року: 1. Пункт 4.1. Проекту договору викладено в наступній редакції: «4.1. Розрахунки з постачальником здійснюються у безготівковій формі згідно положень Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання Товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника». 2. Частина 1 пункту 4 тендерної документації викладено в наступній редакції: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій». 3. Пункт 2 додатку 1 викладено в наступній редакції: «Ми згодні дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій».
Дата публікації звіту: 11.09.2019 16:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
Опис: -
Дата публікації: 13.09.2019 09:19