-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція нежитлового приміщення, розташованого за адресою: Харківська область, м. Лозова, вул. Козацька, буд.3, нежитлове приміщення № 1 (за кошти державного та місцевого бюджету)
згідно з ДСТУ БД.1.1-1:2013
Торги відмінено
6 815 268.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 152.68 UAH
мін. крок: 1% або 68 152.68 UAH
Номер:
5cf0663b30d946d3ac4f6504084833c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-24-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2019 00:00
Період моніторингу:
25.09.2019 14:38 - 19.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.09.2019 № 230
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 23.09.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.09.2019 № 230
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
3 UA-2019-09-03-002113-b 03.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) від 05.09.2019 №28-03-2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» (далі – учасник-переможець та ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ»), повідомлення про намір укласти договір від 25.09.2019 року.
Проведеним моніторингом з питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що за результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визнана тендерна пропозиція ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ».
Проведеним моніторингом з питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації передбачено надання учасником довідки, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю.
Відповідно, до інформації зазначеної у довідці про кваліфікацію і досвід працівників від 17.09.2019 №17 до виконання робіт будуть залучені 28 чоловік. При цьому, відповідно до наданого в складі тендерної пропозиції розрахунку до тендерної пропозиції (договірної ціни) на закупівлю робіт по об’єкту запланована чисельність персоналу для виконання робіт становить 15 осіб, тобто ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» внесено недостовірні дані щодо кількості працівників, які будуть залучені до виконання робіт.
Таким чином, наданим у складі тендерної пропозиції розрахунком не підтверджено інформацію, внесену до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю.
Крім того, кваліфікаційними вимогами тендерної документації Замовника, передбачено надання інформації про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази.
Однак, Довідка від 17.09.2019 №13 не містить інформації про наявність складських чи офісних приміщень.
Також, в складі тендерної учасником-переможцем надано копію «Балансу» суб’єкту малого підприємництва (за останній звітний період), який не засвідчено директором ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ».
Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і визнав ТОВ «ЛОЗОВАБУДМЕХАНІЗАЦІЯ» переможцем торгів.
Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
02.10.2019 18:47 - 19.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
02.10.2019 18:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв'язку з відсутністю технічної можливості усунути виявлені порушення, тендерним комітетом прийнято рішення відмінити відкриті торги.
Дата публікації звіту:
08.10.2019 15:14