• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Енергія електрична

джерело фінансування - обласний бюджет

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Номер: fd80070088da4882934d3011f9496946
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-05-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.11.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.11.2019 10:38 - 28.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.11.2019 №61 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.11.2019 №61 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2019-09-03-001089-b 03.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік державного професійно-технічного навчального закладу «Мазурівський аграрний центр професійно-технічної освіти» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Енера Вінниця», повідомлення про намір укласти договір, договір від 20 жовтня 2019 року №ЧР-120001/2019, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 07 листопада 2019 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енера Вінниця», якого визначено переможцем торгів, умовам тендерної документації замовника. Так, замовником у пункті 2 додатку 4 тендерної документації визначено, що учасник надає копію статуту, при цьому статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації, а у випадку відсутності відмітки державного реєстратора учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документів. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енера Вінниця» надано статут затверджений загальними зборами учасників ТОВ «Енера Вінниця» (протокол від 14 травня 2019 року) без відмітки державного реєстратора про проведення державної реєстрації, а також учасником не надано інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким можливо переглянути електронну версію документів, чим не дотримано пункт 2 додатку 4 тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 20 жовтня 2019 року №ЧР-120001/2019 на суму 337950,0 грн. При цьому, відповідно до вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладання. Однак, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 20 жовтня 2019 року №ЧР-120001/2019 в електронній системі закупівель замовником не оприлюднено в дводенний строк з дня його укладання, чим порушено вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. Так, договір про закупівлю товарів за державні кошти від 20 жовтня 2019 року №ЧР-120001/2019 оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу 06 листопада 2019 року, тобто через 17 днів після його укладання.
Період усунення порушень: 11.11.2019 17:17 - 26.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2019 17:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення, виявлені в результаті моніторингу усунені. (Протокол №15 про припинення дії договору закупівлі Енергія електрична, додаткова угода)
Дата публікації звіту: 16.11.2019 20:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 20 жовтня 2019 року №120001/2019, додатковою угодою від 12 листопада 2019 року №120001/2019/2.
Дата публікації: 22.11.2019 14:09

Запити/Пояснення