-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області)
Завершена
3 685 927.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 429.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 429.00 UAH
Номер:
1ec6ae5641f54375a5f3660bb2eee5f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-13-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2019 00:00
Період моніторингу:
13.11.2019 16:29 - 05.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2019 № 211
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-09-02-000979-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 вересня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту чотири частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, а також відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація (зі змінами), затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 13.09.2019 № 3/45/2019); тендерні пропозиції ПП «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «МИКОЛАЇВАВТОДОР» (код ЄДРПОУ 42677684) та ТОВ «МІСТДОРБУД» (код ЄДРПОУ 41782014); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 27.09.2019 № 4/45/2019 та від 30.09.2019 № 5/45/2019; повідомлення про намір укласти договір; договір від 11.11.2019 № 41-Б; пояснення Замовника від 18.11.2019, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що пропозиція ТОВ «МІСТДОРБУД» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, згідно з Додатком 1 до тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій надають «свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів, на залучені машини та механізми (в тому числі на машини та механізми субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій). У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства».
Аналізом пропозиції ТОВ «МІСТДОРБУД» встановлено, що в складі тендерної пропозиції відсутнє свідоцтво про реєстрацію одного з двох транспортних засобів «ГАЗ 5312 вантажний бортовий - С» (державний номер ВЕ0581АЕ), зазначених в позиції 32 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі від 05.09.2019 № 45/09 (далі – Довідка № 45/09).
Крім того, згідно з Додатком 1 до тендерної документації «в графі 2 учасник зазначає виключно інформацію, яка наявна в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інших реєстраційних документах, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів якщо машини та механізми підлягають обов’язковій державній/відомчій реєстрації».
Аналізом пропозиції ТОВ «МІСТДОРБУД» встановлено, що в позиції 17 Довідки № 45/09 найменування машини не відповідає інформації, наведеній в свідоцтві про її реєстрацію. Зокрема, в Довідці № 45/09 найменування машини зазначено як: «Автогрейдер ДЗ-143», а в свідоцтві про реєстрацію АА № 015624 найменування машини зазначено як: «А-грейдер ДЗ-143». Тобто, в цій частині інформація не відповідає умовам Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МІСТДОРБУД» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якого спрацював автоматичний індикатор ризиків (RISK1-5_2), не підтверджено.
Період усунення порушень:
28.11.2019 14:42 - 13.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
28.11.2019 14:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами здійснення моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області) (UA-2019-09-02-000979-b) оскаржено в суді
Дата публікації:
13.12.2019 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
до Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами здійснення моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області) (UA-2019-09-02-000979-b)
Керуючись ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Служба) повідомляє про незаконність Висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за результатами здійснення моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області) (UA-2019-09-02-000979-b) (надалі за текстом – Висновок), виходячи з наступного. Висновком зобов’язано Службу «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку». Зобов’язання «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» є неконкретизованим та незрозумілим до виконання, так як «установленого законодавством порядку» в даному випадку не існує. На запит Служби щодо надання роз’яснень змісту Висновку та визначених у ньому зобов’язань Управлінням всупереч вимогам чинного законодавства надано формальну відписку, зміст якої зводиться до повідомлення про відсутність компетенції у Управління роз’яснювати видані ним документи.
Таким чином, зміст Висновку та визначені у ньому зобов’язання так і залишилися невизначеними для виконання – що сам мало на увазі Управління зазначаючи про «установлений законодавством порядок» та визначаючи обов’язок Служби «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» при наявності укладеного договору залишилося невідомим як для Служби, так і напевне для самого Управління.
Зі змісту Висновку вбачається, що Управління фактично спонукає Службу визначити самостійно на підставі невизначеного кола законодавчих актів які саме заходи вжити для усунення порушень, що є неприпустимим, оскільки в разі допущення Службою недоліків (порушень), Управління повинно встановити чіткий та послідовний перелік заходів для відновлення правової дисципліни суб`єкта, який підлягав перевірці. Доводимо до відому, що у справі «Рисовський проти України» Європейський Суд з прав людини «... підкреслює особливу важливість принципу «належного урядування». Зазначений принцип на думку суду передбачає, що у разі, коли йдеться про питання загального інтересу, зокрема, якщо справа впливає на основоположні права людини, державні органи повинні діяти вчасно та в належний і якомога послідовніший спосіб. Зокрема, на державні органи покладено обов`язок запровадити внутрішні процедури, які посилять прозорість і ясність їхніх дій, мінімізують ризик помилок і сприятимуть юридичній визначеності». Таким чином, Управління, вчиняючи дії по виданню управлінських рішень з нечіткими та загальними вимогами, діяло формально, неналежно і в непослідовний спосіб. Також повідомляємо, що згідно аналогії, правова позиція Верховного Суду (постанови від 08 травня 2018 року справа №826/3350/17 та від 11 жовтня 2018 року справа №813/4101/17) ґрунтується на тому, що нечіткість та неконкретність вимог органу державного фінансового контролю є безумовною підставою для визнання їх протиправними.
Враховуючи викладене, вказані обставини прямо свідчать про незаконність виданого Управлінням Висновку, що унеможливлює його виконання. Додатково повідомляємо про відсутність змістовного навантаження в запропонованому Управлінням такому способі «усунення порушень», як скасування рішення тендерного комітету від 30.09.2019 №5/45/2019 про визнання ТОВ «МІСТДОРБУД» переможцем. По-перше: на умови укладеного Договору №41-Б від 11.11.2019 така дія жодним чином не вплине. По-друге: запропонований Управлінням спосіб «усунення порушення» призведе до фактичного здійснення закупівлі без визначених законодавством процедур, що є прямим порушенням законодавства, до якого Управління прямо спонукає Службу.
Дата публікації звіту:
05.12.2019 10:55
Запити/Пояснення
Номер:
c84c3a2ba59047a3b9541cb818ec1b66
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2019 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Пропонуємо пояснити, яку оцінку тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Миколаївській області надано відсутності в тендерній пропозиції переможця торгів ТОВ «МІСТДОРБУД» свідоцтва про реєстрацію одного з двох транспортних засобів «ГАЗ 5312 вантажний бортовий - С», зазначених в позиції 32 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі від 05.09.2019 № 45/09, та яке рішення з цього питання прийнято?
Крім того, пропонуємо пояснити, яку оцінку тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Миколаївській області надано нерозбірливому тексту в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, наданих переможцем торгів ТОВ «МІСТДОРБУД» для підтвердження наявності залучених машин, зазначених в позиціях 43, 52 та 55 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі від 05.09.2019 № 45/09, та яке рішення з цього питання прийнято?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
3fe41c30e76e4a3798c00c17b9e00efb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.11.2019 16:34
Опис:
На Ваш запит Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі по тексту – Замовник) пояснює наступне.
Стосовно нерозбірливого тексту в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів, наданих переможцем торгів ТОВ «МІСТДОРБУД» (надалі по тексту – Переможець).
Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», серед іншого, надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі (вих.№45/09 від 05.09.2019 файл Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf), у пункті 43 якої зазначено наявність КДМ 15222 на шасі КРАЗ 6510 вантажний спеціальний, вантажний-С.
В складі тендерної пропозиції Переможцем надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на зазначений транспортний засіб (файл Тех.паспорти ОАД4.pdf стор. 5-6). Дійсно, якість свідоцтва не ідеальна, але ж Замовник вільно прочитав інформацію, яка необхідна для ідентифікації транспортного засобу, а саме тип ТЗ - вантажний спеціальний, вантажний-С, марку та модель транспортного засобу - КДМ 15222 на шасі КРАЗ 6510, власника – ДП «Миколаївській облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», серію та номер свідоцтва – КРС №404942, реєстраційний номер ВЕ 6053 АА.
Крім того, зразок свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 1992р. «Про затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних засобів», і є незмінним, поля ідентичні на усіх свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу, виданих у встановленому порядку, в тому числі наданого Переможцем у складі тендерної пропозиції.
Також треба брати до уваги, що свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу завжди знаходяться у водія в транспортному засобі, а не в офісних приміщеннях, тому підвержені природному зносу (вицвітання, пошкодження, потертості тощо) і це є нормальним для документів такого роду. Свідоцтва відскановані в кольоровому вигляді, такі, які вони є в оригіналі, кращими їх зробити неможливо.
Відносно транспортних засобів, наявність яких зазначена у пунктах 52 та 55 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі Переможця. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (файл Тех.паспорти ОАД5.pdf сторінки 3-4 та 11-12 відповідно) практично бездоганної якості, не враховуючи місцями природного зносу, вся інформація вільно читається, тому взагалі незрозуміло, чому виникла потреба в поясненнях до цих свідоцтв.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в повній мірі ідентифіковано інформацію про наявні транспортні засоби, зазначені у пунктах 43, 52 та 55 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі Переможця, тому Замовником прийняте рішення про відповідність Переможця кваліфікаційним критеріям, що викладено у протоколі розгляду тендерних пропозицій №5/45/2019 від 30 вересня 2019 року.
Стосовно відсутності одного з двох свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 5312 вантажний бортовий - С, зазначених в позиції 32 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі.
Умовами тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагалось надання Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі встановленої форми та для підтвердження правових підстав щодо наявності залучених машин, механізмів та обладнання, учасник зазначає правові підстави, згідно яких він його залучає з наданням у складі тендерної пропозиції відповідних документів:
- договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами);
- лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій) з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг (виконання робіт) за предметом закупівлі;
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів, на залучені машини та механізми (в тому числі на машини та механізми субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій).
Переможцем в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі (вих.№45/09 від 05.09.2019 файл Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf), у пункті 32 якої зазначено наявність ГАЗ 5312 вантажний бортовий – С у кількості 2 одиниць, що є залученими на підставі договору надання послуг дорожньо-будівельною технікою з ДП «Миколаївській облавтодор» №19/08-2019 від 19.08.2019 (файл Договір надання послуг технікою ОАД.pdf). Для підтвердження правових підстав щодо наявності залучених машин ГАЗ 5312 вантажний бортовий – С у кількості 2 одиниць Переможцем надано:
- договір надання послуг дорожньо-будівельною технікою з ДП «Миколаївській облавтодор» №19/08-2019 від 19.08.2019 (файл Договір надання послуг технікою ОАД.pdf), в додатку 1 до якого підтверджено наявність ГАЗ 5312 вантажний бортовий – С у кількості 2 одиниць (п.п.19, 21 Додатку 1 стор.3 файлу Договір надання послуг технікою ОАД.),
- лист від надавача послуг ДП «Миколаївській облавтодор» щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі (вих.№ 10/2091 від 23.08.2019р. файл Договір надання послуг технікою ОАД.pdf стор.7),
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 5312 вантажний бортовий – С (файл Тех.паспорти ОАД2.pdf стор. 21-22).
Таким чином, Переможець надав всі інші необхідні документи для підтвердження наявності цього транспортного засобу, які вимагались тендерною документацією, що і було враховано Замовником при прийнятті протокольного рішення (протокол розгляду тендерних пропозицій №5/45/2019 від 30 вересня 2019 року.).
Номер:
5007737183eb462a8ed5066016a67d44
Назва:
Звернення за роз’ясненням змісту Висновку та зобов’язань, визначених у Висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2019-09-02-000979-b
Дата опублікування:
02.12.2019 15:33
Опис:
28.11.2019 Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області оприлюднено Висновок за результатами здійснення моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Миколаївської області) (UA-2019-09-02-000979-b) (надалі за текстом – Висновок).
Висновком зобов’язано Службу автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Служба) «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку».
Зобов’язання «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» є неконкретизованим та незрозумілим до виконання, так як «установленого законодавством порядку» в даному випадку не існує.
Так, за результатами закупівлі UA-2019-09-02-000979-b Службою автомобільних доріг у Миколаївській області 11.11.2019 року укладено договір №41-Б з переможцем торгів ТОВ «МІСТДОРБУД». Договором №41-Б від 11.11.2019 року визначено порядок його виконання та порядок розірвання. Погоджені між сторонами умови є обов’язковими до виконання сторонами в силу приписів ст.ст. 525, 526 та 629 Цивільного кодексу України.
Також порядок проведення закупівлі, укладання, виконання та розірвання договорів між господарюючими суб’єктами унормовано Законом України «Про публічні закупівлі», Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України.
Враховуючи викладене, керуючись нормами ч.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на те, що Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області є уповноваженим органом на проведення моніторингу, складення висновків та надання роз’яснень їх змісту і визначених у них зобов’язань,
ПРОСИМО:
роз’яснити зміст Висновку шляхом повідомлення Службі на який конкретно нормативний акт та його статті посилається Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області при зазначенні у Висновку «установленого законодавством порядку» щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі при наявності укладеного за результатом закупівлі договору;
роз’яснити визначені у Висновку зобов’язання Служби «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» шляхом вказання Службі конкретних заходів, які Служба має здійснити на виконання Висновку.
Номер:
ef7234f68a0a48f7b5d5e85c86d162db
Назва:
Відповідь на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
Дата опублікування:
03.12.2019 15:59
Опис:
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі UA-2019-09-02-000979-b, повідомляє наступне.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органу державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Також, органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, відповідно до частини третьої статті 7 Закону не мають права втручатися у проведення процедур закупівель.
Враховуючи, що тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській області самостійно приймає рішення, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог Закону, Службі автомобільних доріг у Миколаївській області необхідно самостійно визначити будь-який спосіб усунення, при якому перестане існувати порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлене за результатами моніторингу закупівлі UA-2019-09-02-000979-b (наприклад, у відповідності до частини четвертої статті 11 Закону, скасувати рішення тендерного комітету від 30.09.2019 № 5/45/2019 про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «МІСТДОРБУД» переможцем процедури закупівлі).