• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги провайдерів (Лот 1 -Послуги провайдерів з підключення Інтернету; Лот 2 -Послуги провайдерів з підключення Інтернету) (Джерело фінансування: субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету.)

Торги не відбулися

603 114.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 125.00 UAH
Номер: ec9fa5092a394a7897b0ab073c673557
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-02-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2019 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 02.10.2019 15:44 - 26.10.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.10.2019 № 34 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 02.10.2019 № 34 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-09-02-001307-a 02.09.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 434-03-04, oksana.bezdidko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пунктів 3 та 13 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4, абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Відділу освіти молоді та спорту Новослобідської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 02.09.2019 №40), тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Яременко Юлії Віталіївни (далі - ФОП Яременко Ю.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «Комерційне підприємство «Інтертелеком» (далі - ТОВ «КП «Інтертелеком»), фізичної особи підприємця Сірика Юрія Анатолійовича (далі – ФОП Сірик Ю.А.), фізичної особи підприємця Владимирець Юлії Віталіївни (далі – ФОП Владимирець Ю.В.), протоколи засідань тендерного комітету від 23.09.2019 №46-50, від 26.09.2019 № 56,58, від 29.09.2019 №60,61, повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2019 року. Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Окрім того, тендерна документація Замовника на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону не містить обов’язкової вимоги щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля. Також, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме: містить підставу зміни істотних умов договору відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону у той час, як підстави зміни істотних умов договору про закупівлю, визначені цим пунктом можуть застосовуватись замовниками виключно в разі, якщо предметом закупівель є товари, а не послуги. Аналізом тендерних пропозицій учасника ФОП Яременко Ю.В. по Лоту 1 «Послуги провайдерів з підключення Інтернету - 100 мб/с» та по Лоту 2 «Послуги провайдерів з підключення Інтернету 30 мб/с» установлено їх невідповідність вимогам тендерної документації, а саме : в недотримання вимог додатку 3 до тендерної документації учасником у складі тендерних пропозицій не надано копію Звіту про якість телекомунікаційних послуг за останній звітний рік; у складі тендерних пропозицій ФОП Яременко Ю.В. відсутня інформація про наявність поточного рахунку та інформація про форму оподаткування, що не відповідає пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ФОП Яременко Ю.В. по обох лотах та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з нею. Також установлено, що переможцем торгів ФОП Яременко Ю.В. по обох лотах завантажено довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка не є чинною на дату подання, чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації, а саме : довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 09.09.2019 № 344/10/18-28-52-10-15 дійсна протягом десяти календарних днів включно до 18.09.2019, є не чинною на дату подання - 26.09.2019 року. Відповідно до абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. Однак, Замовник на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону по обох лотах не відхилив тендерні пропозиції ФОП Яременко Ю.В. у зв’язку з ненаданням нею, як переможцем торгів, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та всупереч вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно із Законом по обох лотах.
Період усунення порушень: 21.10.2019 14:47 - 04.11.2019 23:00
Дата публікації висновку: 21.10.2019 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ , були усунені порушення по закупівлі UA-2019-09-02-001307-a. Відмінена процедура відкриті торги протокол №69 від 22.10.2019р
Дата публікації звіту: 24.10.2019 10:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: .
Дата публікації: 04.11.2019 15:48