-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери металеві для збору відходів :18 штук для збору ТПВ, 18 штук для збору скла
Співфінансування обласного з сільським бюджетом
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
c704872c00b041629ad83cc0e17e7dfc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-18-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2019 00:00
Період моніторингу:
18.09.2019 16:45 - 10.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.09.2019 № 35-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 18.09.2019 № 35-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-09-02-000438-c від 02.09.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пунктів 1 і 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, складання та затвердження Тендерної документації, відповідності вимог Тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання дотримання Жидичінською сільською радою (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (далі – Тендерна документація), затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 02.09.2019 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПрАТ «Барський машинобудівний завод» та ТОВ «Запоріжкомунсталь»; протокол засідань тендерного комітету Замовника, повідомлення про намір укласти договір.
Проведеним моніторингом встановлено порушення пунктів 1 і 2 наказу Міністерства економіки розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016 (із змінами та доповненнями) «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 року за № 449/28579 (надалі – Наказ №490), в частині не відображення у формах оголошення та в повідомленні про намір укласти договір інформації про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень:
02.10.2019 12:33 - 19.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
02.10.2019 12:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З 03.05.2019 набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21.03.2019 № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490, яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, а саме доповнено форми новими пунктами, зокрема і «Джерело фінансування закупівлі». Поле «Джерело фінансування закупівлі» відповідно до Наказу № 463 станом на сьогодні ще не реалізоване в системі. Тому при заповнені доступних полів у електронній системі, а саме в оголошенні та в плані закупівель в полі «Примітки» нами було зазначено «Джерело фінансування закупівлі», а саме «Співфінансування обласного з сільським бюджетом».
Щодо Форми Повідомлення про намір укласти договір, то, відповідно до наказу № 490, вона заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Подзвонивши в службу підтримки нашого майданчика DZO нам було повідомлено, що «система не підтягує поле «Примітки» у Повідомлення про намір укласти договір. Тому те, що в нас зазначено «джерело фінансування закупівлі» (співфінансування обласного з сільським бюджетом) у полі «Примітки», воно не відобразилося в Повідомленні про намір укласти договір. Виправити це неможливо (внести зміни в Повідомлення неможливо). Це було б можливо лише під час подання пропозицій». Також нам у службі підтримки DZO повідомили, що «надалі необхідно джерело фінансування закупівлі зазначати в дужках після назви предмету закупівлі, оскільки лише це поле підтягується у всі наступні документи, які формуються системою автоматично під час проведення процедури закупівлі».
Також хочу повідомити, що перед тим як заповняти інформацію в електронній системі нами заповняється друкована форма документа. Однак поле «Джерело фінансування закупівлі» в електронній системі нема куди заповнювати, тому ми заповнили його в поле «Примітки», не знаючи що цієї інформації не буде відображено в інших документах, а саме в Повідомленні про намір укласти договір.
Отже, в Оголошенні про проведення відкритих торгів інформація про Джерело закупівлі зазначена, а саме в полі Примітки (Співфінансування обласного з сільським бюджетом). А у Повідомленні про намір укласти договір дана інформація не відобразилася, оскільки воно заповнюється електронною системою закупівель автоматично та не має можливості внести зміни в нього.
Дата публікації звіту:
03.10.2019 11:14