• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги провайдера

Торги відмінено

476 404.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 4.00 UAH
Номер: b2661db30e0b40b98d0cea54c7046b9b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-04-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.10.2019 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 04.10.2019 16:52 - 29.10.2019 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.10.2019 № 34 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 02.10.2019 № 34 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2019-09-02-000076-a 02.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону, пунктів 2, 13 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4, абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону та абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Путивльської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені Радіка Руднєва (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 02.09.2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Комерційне підприємство «Інтертелеком» (далі - ТОВ «КП «Інтертелеком»), фізичної особи підприємця Владимирець Юлії Віталіївни (далі – ФОП Владимирець Ю.В.), фізичної особи підприємця Сірик Юрія Анатолійовича (далі – ФОП Сірик Ю.А.), фізичної особи підприємця Яременко Юлії Віталіївни (далі - ФОП Яременко Ю.В.), протоколи засідання тендерного комітету від 24.09.2019 № 12, від 25.09.2019 № 13, від 26.09.2019 № 14, від 27.09.2019 № 15, повідомлення про намір укласти договір від 27.09.2019 року. Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: містить вимогу щодо надання переможцем торгів документу або інформації в довільній формі про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, у той час як зазначена інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме: містить підставу зміни істотних умов договору відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону у той час, як підстави зміни істотних умов договору про закупівлю, визначені цим пунктом можуть застосовуватись замовниками виключно в разі, якщо предметом закупівель є товари, а не послуги. На порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Яременко Ю.В. установлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника, а саме: тендерна пропозиція подана учасником без урахування вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги» (не містить накладеного електронного підпису уповноваженої особи учасника), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника; для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасником надано не всі копії договорів, які вказані у відповідній довідці, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів, а також не надано копії документів, що підтверджують виконання договорів та надано не всі оригінали листів-відгуків (виданих контрагентом, з яким був укладений договір, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання учасником зобов’язань за виконаним договором), що не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації Замовника; в недотримання вимог додатку 3 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію Звіту про якість телекомунікаційних послуг за останній звітний рік у відповідності до Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням НКРЗІ від 15.04.2010 №174 (Форма №11-ЯТП). Крім того, у складі тендерної пропозиції ФОП Яременко Ю.В. відсутні: довідка у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України, тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації; заповнений, підписаний та скріплений печаткою проект договору, що не відповідає вимогам пункту 3 розділу 6 тендерної документації; документи щодо форми оподаткування, передбачених пунктами 1 та 2 додатку 4 до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Яременко Ю.В. та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір на суму 404 500,00 гривень. Також установлено, що переможцем торгів ФОП Яременко Ю.В. для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 5 частини першої та частиною другою статті 17 Закону надано документи, які не відповідають вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації (є не чинними на дату подання), а саме: довідка МВС про те, що Яременко Ю. В. до кримінальної відповідності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, перевищує 30-ти денний термін відносно дати її подання (дата отримання довідки 16.08.2019, дата - подання 30.09.2019 року); довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 09.09.2019 № 344/10/18-28-52-10-15 дійсна протягом десяти календарних днів включно до 18.09.2019, є не чинною на дату подання - 30.09.2019 року. Відповідно до абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. Однак, Замовник на порушення абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Яременко Ю.В. у зв’язку з не наданням нею, як переможцем торгів, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та всупереч вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно із Законом.
Період усунення порушень: 16.10.2019 09:42 - 30.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 16.10.2019 09:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги відмінено відповідно до вимог абзацу 7 ч.1 ст. 31 Закону України " Про публічні закупівлі."
Дата публікації звіту: 17.10.2019 14:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: .
Дата публікації: 22.10.2019 14:00