-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Джерело фінансування - власні кошти
Завершена
48 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 240.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 240.00 UAH
Номер:
097aea87ba4b4865ac43dd5735ff9e2b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-05-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2020 00:00
Період моніторингу:
05.02.2020 16:34 - 27.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2020 № 4
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 05 лютого 2020 року № 4
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-08-31-000130-a від 31.08.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік ОКУ «Чернівецький обласний госпіталь ветеранів війни» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.08.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з додатковою відповідальністю «Івано-Франківський молокозавод» (далі – ТДВ «Івано-Франківський молокозавод»), ФОП Мокрієнко В.А.; протокол уповноваженої особи від 19.09.2019 № 1; повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2019; договір від 09.10.2019 № 97/19 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 06.02.2020.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визначив переможцем учасника ФОП Мокрієнко В.А., пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Так, учасник ФОП Мокрієнко В.А. у складі своєї пропозиції не надав гарантійного листа з інформацією щодо самостійно понесених витрат, пов’язаних з підготовкою та поданням його тендерної пропозиції, чим не дотримав вимоги пункту 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації.
Отже, на порушення пункту 4 частини статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Мокрієнко В.А. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а уклав з ним договір від 09.10.2019 №97/19.
Також моніторингом питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що строк дії Договору (п.10.1) закінчився 31.12.2019.
Крім того, відповідно до даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) установлено, що Замовником 21.12.2019 на підставі накладної від 12.12.2019 № 18744 сплачено кошти у сумі 47 700 грн, що відповідає загальній вартості укладеного договору, та свідчить про виконання зобов’язань за укладеним договором у повному обсязі.
З огляду на зазначене Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договорів 06.02.2020 з перевищенням триденного терміну з дня виконання договору, чим порушив абзац десятий частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
13.02.2020 12:10 - 28.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2020 12:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу повідомляємо, що Замовником згідно вимог ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка пропозицій конкурсних торгів) здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. В ході розгляду тендерної пропозиції за результатами аукціону учасника – ФОП Мокрієнко В.А., підстав для відхилення пропозиції учасника у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а також інших умовам Тендерної документації не встановлено. Звертаємо увагу, що під час кваліфікації Замовником взято до уваги завантажений гарантійний лист, завантажений учасником до кінцевого строку подання пропозицій з назвою - "Лист згода з пропозицією" зміст якого свідчить про погодження учасника з усіма витратами, як приклад Учасник, фізична особа-підприємець Мокрієнко В.А. визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором з урахуванням витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. На думку Замовника цей гарантійний лист повністю відповідає вимогам пункту 2 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації.
Стосовно другого питання, замовник надав пояснення та скриншот, згідно якого Замовник у встановлені строки здійснив звіт про виконання умов договору, однак за невідомими обставинами електронний майданчик (веб-портал Уповноваженого органу) не оприлюднив вищезазначений звіт.
Можливі порушення були усунуті у найкоротший строк.
Дата публікації звіту:
18.02.2020 21:29
Запити/Пояснення
Номер:
688a60c0a2df4fff85da037c86a33b52
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.02.2020 17:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-31-000130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Чи виконано в повному обсязі договір від 09.10.2019 №97/19, укладений з ФОП Мокрієнко В.А.?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Номер:
432273635d014976be12bfdd05e97905
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
06.02.2020 10:09
Опис:
На ваш запит повідомляємо наступне, що вищезазначений договір виконано в повному обсязі. Додатково повідомляємо, що Замовником згідно вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» було здійснено звіт щодо виконання договору, однак у зв’язку з технічною помилкою або нагальним завантаженням системи, вищезазначений звіт не оприлюднено 02.01.2020 року. Як доказ додається підтвердження форми звіту.