-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прання та прасування білизни
Послуги з прання та прасування білизни (27500 кг) - 1 послуга
Торги не відбулися
445 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 445.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 445.50 UAH
Номер:
6aa847da3bfb4370abedd1fd24ba6c6d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-01-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2019 00:00
Період моніторингу:
01.10.2019 14:45 - 25.10.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.10.2019 №52
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.10.2019 №52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-08-30-002205-a 30.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, - порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Центрального військового клінічного санаторію «Хмільник» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників торгів ФОП Шакула О.М., ФОП Кривопуск К.М., ФОП Кулик О.А. та ТОВ «Свіжість», протоколи засідань тендерного комітету від 19 вересня 2019 року №83, 23 вересня 2019 року №84, 26 вересня року №85, 08 жовтня 2019 року №86, 17 жовтня 2019 року №89, пояснення від 08 жовтня 2019 року, від 17 жовтня 2019 року отримані від замовника, через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено порушення вимог пункту 3 статті 17 Закону, а саме учасником ФОП Кулик О.А., якого визнано переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 26 вересня року №85), в недотримання вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надано, зокрема шляхом завантаження в електронну систему закупівель сканованих документів або електронних документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених частинами першою та третьою статті 17 Закону.
Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця, у разі ненадання ним документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
В ході моніторингу замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Кулик О.А. внаслідок ненадання ним, як переможцем торгів, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону (протокол засідання тендерного комітету від 08 жовтня 2019 року №86).
Крім того, за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «Свіжість» установлено її невідповідність умовам підпункту 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені учасниками» додатку 1 тендерної документації, відповідно до якого замовник установив вимогу щодо надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації.
Водночас, учасником ТОВ «Свіжість» у складі своєї тендерної пропозиції надано інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, в якій зазначено щодо наявності у даного учасника досвіду виконання послуг з прання білизни.
При цьому, предметом закупівлі, відповідно до тендерної документації та оприлюдненої замовником інформації про закупівлю за номером UA-2019-08-30-002205-a, є послуги з прання та прасування білизни.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону, замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Свіжість», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а обрав його переможцем та прийняв рішення про намір укласти з ним договір (протокол від 15 жовтня 2019 року №88).
В ході моніторингу замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Свіжість», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 17 жовтня 2019 року №89).
Слід зазначити, що відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Період усунення порушень:
22.10.2019 17:47 - 26.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.10.2019 17:47
Запити/Пояснення
Номер:
9d552a552c304e09a8643534567f4ab5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.10.2019 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прання та прасування білизни (ДК 98310000-9 — «Послуги з прання і сухого чищення») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-30-002205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ФОП Кулик О.А., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 26 вересня 2019 року №85) визначено переможцем торгів, на відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним в тендерній документації, а саме щодо відображення в довідці довільної форми інформації про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі (підпункт 3.1 пункту 3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації)?
2. Яким чином ФОП Кулик О.А., як переможець торгів, виконав вимогу тендерної документації щодо подання у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, встановлених в Додатку 1 (для переможця), шляхом завантаження сканованих документів, або електронних документів в електронну систему закупівель (пункт 1 розділу 3 тендерної документації) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
f8c1c82ab4934fc89950c9724c46b335
Назва:
Про надання пояснення управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (Моніторинг UA-M-2019-10-01-000026).
Дата опублікування:
08.10.2019 11:08
Опис:
07 жовтня 2019 року через електрону систему закупівель надійшло повідомлення від управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо надання пояснень із наступних питань:
1. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ФОП Кулик О.А., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 26 вересня 2019 року №85) визначено переможцем торгів, на відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним в тендерній документації, а саме щодо відображення в довідці довільної форми інформації про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі (підпункт 3.1 пункту 3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації)?
2. Яким чином ФОП Кулик О.А., як переможець торгів, виконав вимогу тендерної документації щодо подання у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, встановлених в Додатку 1 (для переможця), шляхом завантаження сканованих документів, або електронних документів в електронну систему закупівель (пункт 1 розділу 3 тендерної документації) ? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Голова тендерного комітету Гайворонського Р.В. з поставленого питання № 1 повідомляємо наступне:
Учасник ФОП Кулик О.А.(Далі - Учасник) на виконання підпункт 3.1 пункту 3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації завантажив у систему (16 вересня 2019 року в 11:28) файл під назвою «Інформація про надання аналогічних послуг.pdf» де зазначає інформацію в довільній формі, як того вимагав замовник. Також Учасник завантажив у систему (16 вересня 2019 року в 11:28) файл під назвою «Договір Радон.pdf», де повністю підтверджується інформація надана ним у файлі під назвою «Інформація про надання аналогічних послуг.pdf».
Голова тендерного комітету Гайворонського Р.В. з поставленого питання № 2 повідомляємо наступне:
Учасник переможець ФОП Кулик О.А. не виконав ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закону) та вимоги тендерної документації. Відтак відповідно до абзацу 3 підпункту 2 пункту 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхилив тендерну пропозицію переможця, оскільки він не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Інформація відображена в електронній системі закупівель.
Номер:
2930f33a096049a79b9f1ecd24c32422
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2019 17:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прання та прасування білизни (ДК 98310000-9 — «Послуги з прання і сухого чищення») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-30-002205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином учасник ТОВ «Свіжість», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання від 15 жовтня 2019 року №88) обрано переможцем, виконав вимоги тендерної документації в частині надання довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (підпункт 3.1 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені учасниками» додатку 1 тендерної документації) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
edaa0a8c138a4fd18f34b887109f0a71
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.10.2019 12:16
Опис:
Голову тендерного комітету Гайворонського Р.В., який повідомив, що провівши повторний аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ Свіжість було встановлено, що всупереч вимозі пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені учасниками» додатку 1 тендерної документації учасник у складі свої пропозиції надав документи де предмет договору є «Прання білизни» в той час, як замовник вимагав надати аналогічний досвід по предмету «Послуги з прання та прасування білизни»
Враховуючи викладене, голова тендерного комітету запропонував винести на голосування питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасникав закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання та прасування білизни) UA-2019-08-30-002205-a.