-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26119 Брусниця – Нижні Станівці – /Р-62/ на ділянці км 5+620 – км 6+050 в Чернівецькій області» (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
3 984 481.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 844.00 UAH
мін. крок: 1% або 39 844.00 UAH
Номер:
043f3a54660242649a405d188c865097
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-09-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.01.2020 00:00
Період моніторингу:
09.01.2020 14:50 - 31.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.01.2020 № 1
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 09.01.2020 року № 1
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-08-30-001973-а від 30.08.2019 - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2020 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.08.2019 №263 (далі – тендерна документація); протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників: ТОВ «ШБУ-77», ТОВ «Шляхбуд-Лім», ТОВ «Миколаївбудцентр», ТОВ «Дор-Буд Інвест СВ»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 14.11.2019 №649; повідомлення про намір укласти договір від 14.11.2019; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 27.11.2019; договір від 27.11.2019 №139-ДГ; додаткова угода від 21.12.2019 №1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору від 21.12.2019; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.10.2019 №15754-р/пк-пз.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлена вимога надати учасниками торгів інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій (за винятком пунктів 1 і 7 цієї частини) і другій статті 17, в вигляді довідки, наведеній у Додатку 7 цієї тендерної документації.
Водночас, у пункті 1 розділу IV Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, згідно Додатку 7 до тендерної документації.
Проте, у Додатку 7 до тендерної документації Замовником не встановлено вимог про надання інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, що порушує норми абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також, на порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у пункті IV Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником-переможцем листа в довільній формі та інформаційної довідки з відповідного реєстру стосовно пунктів 2 та 3 відповідно частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним.
Період усунення порушень:
16.01.2020 17:29 - 31.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
16.01.2020 17:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення
Дата публікації звіту:
22.01.2020 17:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Ні
Опис:
-
Дата публікації:
06.02.2020 17:36