-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі та фрукти пізніх сортів
Завершена
619 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 098.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 098.00 UAH
Номер:
c23269f4967a44049b2fbc22e371063e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-24-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.09.2019 00:00
Період моніторингу:
24.09.2019 12:44 - 18.10.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2019 № 33
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 24.09.2019 № 33
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-08-30-000401-c 30.08.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ФОП Северин В.В. за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, а також порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Пискун В.В.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Крім того, установлено, що договір містить можливість застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України, що не передбачено для договорів, які укладаються за результатами відкритих торгів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Управління освіти Шосткинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.08.2019 № 16, тендерні пропозиції фізичної особи підприємця Северин Вікторії Вікторівни (далі - ФОП Северин В.В.), фізичної особи підприємця Пискун Валентини Володимирівни (далі - ФОП Пискун В.В.) протоколи засідання тендерного комітету від 18.09.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2019, договір від 01.10.2019 №25-2019.
За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме:
містить посилання на документи, які втратили чинність (Указ Президента України від 16 вересня 2015р. №549/2015; Рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року);
пункт 10.1 проекту договору передбачає, що відповідно до статті 631 Цивільного кодексу України сторони встановлюють, що умови цього договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладання, у той час застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України у такому договорі про закупівлю не є можливим, оскільки необхідно враховувати, що рішення, дії або бездіяльність замовника можуть бути оскаржені суб’єктом оскарження, зважати при цьому на можливість відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю, а також відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, з підстав, передбачених Законом, а також ураховувати особливості, визначені Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю.
Крім того, установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 18.09.2019 Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Северин В.В. через надане посвідчення про якість товару, яке не відповідає затвердженій формі посвідчення про якість.
Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції установлено, що тендерна пропозиція ФОП Северин В.В. з підстав, визначених Замовником відхилена неправомірно, оскільки учасником у складі тендерної пропозиції надано посвідчення про якість товару від 07.09.2019 (врожай 2019 року), в якому зазначено вміст нітратів, радіонуклідів, пестицидів, солей важких металів, ДСТУ, температурний режим, що відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації Замовника. При цьому, тендерна документація Замовника не містила вимоги про відповідність посвідчення про якість будь-якій затвердженій формі.
Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП Северин В.В. за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Пискун В.В., установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію у довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першій статті 17 Закону, що не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації Замовника;
для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» учасником надано копію договору від 01.06.2018 № 39-2018, у пункті 2 якого міститься посилання на специфікацію (Додаток 1), що є невід’ємною частиною цього договору, при цьому в недотримання вимог пункту 3 додатку 2 тендерної документації Замовника, зазначений додаток учасником у складі тендерної пропозиції не надано.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Пискун В.В. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 01.10.2019 №25-2019 на суму 474 040,00 гривень.
Крім того, зазначений договір містить можливість застосування положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України, що не передбачено для договорів, які укладаються за результатами відкритих торгів.
Період усунення порушень:
04.10.2019 16:53 - 23.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2019 16:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Шосткинської міської ради відмінила закупівлю 11.10.2019 року згідно з Цивільного кодексу України стаття 651, за відсутності порушень договірного зобов'язання,у зв'язку з втратою інтересу в обох сторін.
Дата публікації звіту:
11.10.2019 09:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
16.10.2019 10:07