• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне, марки ДГ (25 -100) -40тон та АМ (13-25) - 40тон

Завершена

416 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 080.00 UAH
Номер: c4a5278e855648be9535ec7ff04f42ce
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-07-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.11.2019 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 07.11.2019 12:24 - 29.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 07.11.2019 №203 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 07.11.2019 № 203 Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області, код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо,
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлені порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладання та виконання договору про закупівлю. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників, повідомлення про намір укласти договір, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 10.09.2019 №16, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір від 09.10.2019 №0810. Проведеним аналізом тендерної документації (далі - ТД) встановлено, що вона не відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель. Так, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Пунктом 6 розділу 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до ТД Замовника зазначено, що вимогами до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) визначено конкретну марку вугілля, а саме марки АМ (13-25) та ДГ (25-100), без зазначення виразу «або еквівалент». Зазначене є порушенням вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладання та виконання договору про закупівлю - порушень не установлено.
Період усунення порушень: 11.11.2019 16:42 - 26.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2019 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради на Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі від 11.11.2019 року повідомляє: 1 Зазначені порушення розглянуті тендерним комітетом відділу, прийняті до відома та будуть враховані у подальшій роботі. 2 Члени тендерного комітету попереджені про здійснення помилок у своїй роботі. 3 Враховуючи, що на час отримання Вашого висновку процедура закупівлі вугілля (код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо,UA-2019-08-30-000862-a) була закінчена, та вважаючи те, що ми не маємо технічної можливості внести зміни до тендерної документації, усунення виявлених порушень вважаємо неможливим. 4 Члени тендерного комітету зобов’язуються дотримуватись Ваших зауважень та вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 15.11.2019 15:36