- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Оліївка Житомирського району Житомирської області за рахунок коштів місцевого бюджету
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                3 167 429.20
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 15 837.15 UAH
        мін. крок: 0.5% або 15 837.15 UAH
                    Номер:
                    9641eb8d2bed47859163f9473e21831d
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2020-03-19-000038
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    19.03.2020 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    19.03.2020 17:32 - 10.04.2020 01:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2020		
	  № 16 
			
Житомир
Про початок 
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ: 
1.   Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
       Начальник                                                                           Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.03.2020 № 16.
Витяг з переліку процедур закупівель 
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
11. UA-2019-08-29-001611-a від 29.08.2019 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «про публічні закупівлі».
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
 - Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
 - Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог абзаців 9 та 10 частини 1 статті 10 Закону.
 За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та не допускати їх в подальшому та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2020 року.
          Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
           Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника - переможця ПП «Автомагістраль», протоколи засідання тендерного комітету від 17.09.2019 року та  повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2019, укладений договір про закупівлю від 07.10.2019 № 1, додаткова угода від 17.10.2020 року № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 21.10.2019 року,  пояснення Замовника та додані до нього копії документів від 30.03.2020 року, від 02.04.2020 року та від 08.04.2020 року.
         Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону.
         Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частиною 1 статті 17 Закону.
         Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
          Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу (далі - веб-портал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. 
          На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень щодо стану виконання від 07.10.2019 № 1, укладеного із ПП «Автомагістраль» Замовник надав пояснення що роботи по вказаному договору підрядником станом на 06.02.2020 року виконанні в повному обсязі.
          Разом з тим, відповідно до інформації офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), Замовником  05.11.2019 року та 14.02.2020 року відповідно договору від 07.10.2019 № 1 здійснено повну оплату робіт виконаних робіт в сумі 2 049 999,00 гривень.
         Таким чином, зобов’язання за договором від 07.10.2019 № 1 обома сторонами виконані станом на 14.02.2020 року в повному обсязі.
         Однак, звіт про виконання договору на веб –порталі Замовник оприлюднив 07.04.2020 року, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, в частині перевищення трьохденного терміну оприлюднення звіту про виконання договору.
         Також, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону, протягом трьох днів з дня внесення змін договору від 07.10.2019 № 1, що оформлено додатковою угодою від 06.02.2020 року № 2, неоприлюдненно на веб –порталі повідомлення про внесення змін до договору в частині проведення порядку фінансування та розрахунків за виконані роботи, а також в частині строку дії вказаного договору, які відповідно до пункту 5 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та частини 3 статті 180 Господарського кодексу України відноситься до істотних умов договорів в капітальному будівництві.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    09.04.2020 15:04 - 24.04.2020 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    09.04.2020 15:04
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    На усунення порушень, виявлених під час моніторингу Закупівлі надаємо наступну інформацію. 
1. Прінтскрін витягу з ТД замовника від 29.08.2019 року щодо даної Закупівлі, який місить дані з приводу того, що ТД містить обов’язкову імперативну вимогу відповідності учасника ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Прінтскрін внесення до системи Прозоро змін до договору #1 від 07.10.2019 року у вигляді Плану закупівель від 06.02.2020 року. Отже повідомлення про внесення змін до договору було опубліковане в електронній системі закупівель в день укладання Додаткової угоди #2. 
3. Прінтскрін звіту про виконання договору від 07.04.2020 року, що є в межах дії договору, відповідно до Додаткової угоди #2. 
Додатково Замовник зобов’язується взяти до уваги всі висновки Державної аудиторської служби України Північного офісу та неухильно дотримуватися їх при здійсненні всіх подальших Закупівель. 
Дякуємо за співпрацю органів державної влади та місцевого самоврядуванння задля реального практичного втілення, дотримання та виконання всіх норм ЗУ «Про публічні закупівлі». 
З повагою. 
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    09.04.2020 16:31
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    308f1d91e17a4ab4af84d090e64775b5
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.03.2020 18:21
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Добрий день! Просимо надати інформацію, яка саме громадська організація звернулася з приводу даної закупівлі. Дякуємо.
                
                        
                    Номер:
                    25225af618664143821816ea6b8e2aab
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    27.03.2020 14:37
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі  по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Оліївка Житомирського району Житомирської області за рахунок коштів місцевого бюджету» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-29-001611-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Відповідно до абзацу 8 та 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення та повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чи укладались Оліївською сільською радою Житомирського району Житомирської області  додаткові угоди окрім від 07.10.2019 №1 до договору від 07.10.2019 №1, якщо так, то завантажте їх копії.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    951d363682354aa28bdbcdee4e6752dc
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    27.03.2020 14:40
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    02.04.2020 01:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі  по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Оліївка Житомирського району Житомирської області за рахунок коштів місцевого бюджету» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-29-001611-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) постала потреба в отриманні пояснення до наступного питання.
Відповідно до абзацу 8 та 9 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення та повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чи укладались Оліївською сільською радою Житомирського району Житомирської області  додаткові угоди окрім від 07.10.2019 №1 до договору від 07.10.2019 №1, якщо так, то завантажте їх копії.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    42574aa6e03c4dc59c593808d4c82cb1
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    30.03.2020 14:48
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    До Договору №1 від 07.10.2019., окрім зазначених Вами (Додаткова угода №1), жодних змін станом на 30.03.2020 року внесено не було.
Відповідно до п.10.1. Договору №1 від 07.10.2019. договір діє до повного виконання сторонами своїх зобовязань. 
06.02.2020 року Підрядником була виставлена Замовнику Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за лютий місяць по Договору №1 від 07.10.2019 року. Для проведення даного розрахунку через Державну казначейську службу України, Сторонами Договору №1 від 07.10.2019 року була укладена Додаткова угода №2, цією угодою не вносилися зміни до основного Договору, а лише було вказано суму кошторисних призначень на 2020 рік (залишок з 2019 року, ціна Договору залишилася без змін). 
Для висвітлення даної інформації на офіційному веб-потралі публічних закупівель, Оліївська сільська рада в своєму особистому кабінеті Замовника 06.02.2020 року опублікувала план закупівель "Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Оліївка Житомирського району Житомирської області по договору №1 від 07.10.2019 року" з приміткою "Перенесення суми фінансування на 2020 рік у звязку з пролонгацією договору." Ідентифікатор даного плану закупівлі: UA-P-2020-02-06-006243-b. 
Отже, в рамках даної Закупівлі було дотримано всіх умов Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі абзаців 8 та 9 частини 1 статті 10 - повідомлення про внесення змін до договору - оприлюднюється протягом трьох днів з дня внесення змін. Повідомлення про Перенесення суми фінансування на 2020 рік по договору №1 від 07.10.2019 року було оприлюднено Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик zakupki.prom.ua 06.02.2020 року в день укладення Додаткової угоди №2.
Фотокопії Додаткової угоди №2 та Довідок від Підрядника додаються.
                
                        
                    Номер:
                    017a0b8494fc4fdd86dae5d20a58afa2
                
                                                                        
                    Назва:
                    запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    31.03.2020 12:33
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    04.04.2020 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Оліївка Житомирського району Житомирської області за рахунок коштів місцевого бюджету» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-29-001611-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів) щодо стану виконання договору від 07.10.2019 №1, укладеного із приватним підприємством "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    1be971624cb44df3aebc933cdf1a7213
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    02.04.2020 16:44
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На офіційному веб-потралі публічних закупівель в особистому кабінеті Замовника Оліївська сільська рада Закупівля за номером ID: UA-2019-08-29-001611-a "Активна".
Відповідно до Ч. 4 ст. 36  Закону України «Про публічні закупівлі» та п.10.1. Договору №1 від 07.10.2019. договір діє до повного виконання сторонами своїх зобовязань.
Згідно з п.5 Додаткової угоди №2 по Договору №1 від 07.10.2019 року вона діє до 31.12.2020 року.
Щодо стану виконання договору від 07.10.2019 №1, укладеного із приватним підприємством "АВТОМАГІСТРАЛЬ" у Голови та секретаря Тендерного комітету інформація відсутня. Просимо звертатися з цього приводу до служби технічного нагляду за роботами по Закупівлі.
                
                        
                    Номер:
                    30a6c605dd664cc5a1de03e699addaa2
                
                                                                        
                    Назва:
                    запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    03.04.2020 13:40
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    09.04.2020 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Оліївка Житомирського району Житомирської області за рахунок коштів місцевого бюджету» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-29-001611-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
        Так, ОЛІЇВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) не надано пояснень по суті на запит Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, який розміщено через електронну систему закупівель від 31.03.2020 року, що не відповідає вимогам частини п’ятої статті 7¹ Закону.
         Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини п’ятої статті 7¹ Закону, питання  орган державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, стосуються Замовника в цілому, а не лише дій тендерного комітету.
         Враховуючи вищевикладене, повторно просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів) щодо стану виконання договору від 07.10.2019 №1, укладеного із приватним підприємством "АВТОМАГІСТРАЛЬ".
         Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    1d4d3a0dcc3b4408a7815c735255b64e
                
                                                                        
                    Назва:
                    запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    03.04.2020 13:42
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    09.04.2020 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Оліївка Житомирського району Житомирської області за рахунок коштів місцевого бюджету» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-29-001611-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
      Так, згідно пункту 5.1 та календарного графіку виконання робіт договору про закупівлю від 07.10.2019 №1, укладеного ОЛІЇВСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ДАЛІ – Замовник) із приватним підприємством "АВТОМАГІСТРАЛЬ", строк виконання робіт, що є предметом закупівель до 01.11.2019 року.
         Згідно пункту 10.1 строк дії договору від 07.10.2019 №1 до 31.12.2019 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання стронами своїх зобов’язань.
            Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та Господарського кодексу України (далі – ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
   Згідно частинами першою та другою ГК України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Порушення зобов'язань є підставою для застосування господарських санкцій, передбачених цим Кодексом, іншими законами або договором.
         Поряд з цим, згідно з частиною першою статті 598 ЦК України зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Зокрема відповідно до статті 599 ЦК України зобов'язання припиняється виконанням, проведеним належним чином.
         При цьому, відповідно до статті 203 ГК України господарське зобов'язання, всі умови якого виконано належним чином, припиняється, якщо виконання прийнято управненою стороною.
         Слід також відмітити, що згідно пункту 5 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта) істотними умовами договорів в капітальному будівництві (до яких також відносяться договори на капітальний ремонт дорожнього покриття).
         Аналогічно згідно частини 3 статті 180 ГК України, строк дії договору також відноситься до істотних умов.
         Враховуючи вищевикладене, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на реквізити та зміст відповідних документів), з вини якої сторони вищевказаного договору, порушено умови договору в частині виконання робіт до 01.11.2019 року, та як наслідок згідного пояснень Замовника від 30.03.2020 року укладено додаткову угоду № 2 від 06.02.2020 року та перенесено строки фінансування робіт та строк дії договору на 2020 рік.
         Якщо вищевказані умови порушення з вини підрядника, то просимо пояснити, чи застосувались до нього умови пунктів 7.6-7.8 вищевказаного договору (пені та штрафи)?
       Звертаємо Вашу увагу, що згідно частини п’ятої статті 7¹ Закону, питання  орган державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, стосуються Замовника в цілому, а не лише дій тендерного комітету.
       Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    541691be42d845ac9b9c48442617d507
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь юридичного відділу Замовника (Оліївської сільської ради)
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    08.04.2020 22:52
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На офіційному веб-потралі публічних закупівель в особистому кабінеті Замовника Оліївська сільська рада Закупівля за номером ID: UA-2019-08-29-001611-a.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.10.1. Договору №1 від 07.10.2019 договір діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Відповідно до п. 10.2. Договору №1 від 07.10.2019 термін дії Договору за згодою сторін може бути продовжений, про що укладається додаткова угода.
Згідно з п.5 Додаткової угоди №2 по Договору №1 від 07.10.2019 року договір діє до 31.12.2020 року.
Відповідно до п. 4.4. договору Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом десяти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника.
Підрядником подано до Оліївської сільської ради 2 відповідних акти приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та 2 відповідні довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) 30.10.2019 та 06.02.2020.
Оскільки роботи виконані в межах дії договору Договору №1 від 07.10.2019 штрафні санкції до ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" не застосовувались.
Станом на 06.02.2020 Підрядником виконані роботи в повному обсязі.