• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Оліївка Житомирського району Житомирської області за рахунок коштів місцевого бюджету

Завершена

3 167 429.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 837.15 UAH
Номер: 9641eb8d2bed47859163f9473e21831d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-19-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.03.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.03.2020 17:32 - 10.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.03.2020 № 16 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.03.2020 № 16. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 11. UA-2019-08-29-001611-a від 29.08.2019 – Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «про публічні закупівлі».
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 41) 247-43-58, kadruapk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог абзаців 9 та 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та не допускати їх в подальшому та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника - переможця ПП «Автомагістраль», протоколи засідання тендерного комітету від 17.09.2019 року та повідомлення про намір укласти договір від 17.09.2019, укладений договір про закупівлю від 07.10.2019 № 1, додаткова угода від 17.10.2020 року № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 21.10.2019 року, пояснення Замовника та додані до нього копії документів від 30.03.2020 року, від 02.04.2020 року та від 08.04.2020 року. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону. Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги, встановлені частиною 1 статті 17 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. Відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу (далі - веб-портал) в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень щодо стану виконання від 07.10.2019 № 1, укладеного із ПП «Автомагістраль» Замовник надав пояснення що роботи по вказаному договору підрядником станом на 06.02.2020 року виконанні в повному обсязі. Разом з тим, відповідно до інформації офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua), Замовником 05.11.2019 року та 14.02.2020 року відповідно договору від 07.10.2019 № 1 здійснено повну оплату робіт виконаних робіт в сумі 2 049 999,00 гривень. Таким чином, зобов’язання за договором від 07.10.2019 № 1 обома сторонами виконані станом на 14.02.2020 року в повному обсязі. Однак, звіт про виконання договору на веб –порталі Замовник оприлюднив 07.04.2020 року, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону, в частині перевищення трьохденного терміну оприлюднення звіту про виконання договору. Також, моніторингом установлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону, протягом трьох днів з дня внесення змін договору від 07.10.2019 № 1, що оформлено додатковою угодою від 06.02.2020 року № 2, неоприлюдненно на веб –порталі повідомлення про внесення змін до договору в частині проведення порядку фінансування та розрахунків за виконані роботи, а також в частині строку дії вказаного договору, які відповідно до пункту 5 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та частини 3 статті 180 Господарського кодексу України відноситься до істотних умов договорів в капітальному будівництві.
Період усунення порушень: 09.04.2020 15:04 - 24.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2020 15:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На усунення порушень, виявлених під час моніторингу Закупівлі надаємо наступну інформацію. 1. Прінтскрін витягу з ТД замовника від 29.08.2019 року щодо даної Закупівлі, який місить дані з приводу того, що ТД містить обов’язкову імперативну вимогу відповідності учасника ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Прінтскрін внесення до системи Прозоро змін до договору #1 від 07.10.2019 року у вигляді Плану закупівель від 06.02.2020 року. Отже повідомлення про внесення змін до договору було опубліковане в електронній системі закупівель в день укладання Додаткової угоди #2. 3. Прінтскрін звіту про виконання договору від 07.04.2020 року, що є в межах дії договору, відповідно до Додаткової угоди #2. Додатково Замовник зобов’язується взяти до уваги всі висновки Державної аудиторської служби України Північного офісу та неухильно дотримуватися їх при здійсненні всіх подальших Закупівель. Дякуємо за співпрацю органів державної влади та місцевого самоврядуванння задля реального практичного втілення, дотримання та виконання всіх норм ЗУ «Про публічні закупівлі». З повагою.
Дата публікації звіту: 09.04.2020 16:31

Запити/Пояснення