• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.

Завершена

611 348.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 113.48 UAH
Номер: 6e0b7dc1b0aa47dfbef4b48ec55c71a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-02-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 02.06.2020 15:54 - 24.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.06.2020 № 98 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.06.2020 № 98. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-28-001436-c 28.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, додаткової угоди та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в чинній на час проведення закупівлі редакції (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-08-28-003869-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 28.08.2019; протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.09.2019; повідомлення про намір укласти договір; договір постачання природного газу для потреб непобутових споживачів № 41АВ797-1505-19 від 13.11.2019, додаткову угоду №1 від 28.12.2019, оприлюднену інформацію про оскарження рішення Замовника. Враховуючи подання учасником торгів ТОВ Благогаз Збут» скарги UA-2019-08-28-001436-c.b1 на незаконні дії тендерного комітету, розгляд скарги та прийняття Органом оскарження за результатами її розгляду відповідного рішення (рішення №15769-р/пк-пз від 31.10.2019, опубліковане в електронній системі закупівель 05.11.2019), моніторинг закупівлі щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі - Наказ України № 490) в оприлюдненій формі оголошення про проведення відкритих торгів (формату pdf) не відображено інформацію, передбачену пунктом 10-2 «Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «Львівгаз Збут», з яким 13.11.2019 укладено договір постачання природного газу для потреб непобутових споживачів № 41АВ797-1505-19 (далі – Договір № 41АВ797-1505-19) на суму 423 000,00 з ПДВ. Згідно з пунктом 10.1 Договору № 41АВ797-1505-19 цей договір діє в частині постачання з 01.10.2019 до 31.12.2019, а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення. Відповідно до пункту 1.1 Договору № 41АВ797-1505-19 зобов’язується передати у власність споживачу у 2019 році природний газ, а споживач зобов’язується прийняти та оплатити вартість газу у розмірах, строки та порядку, що визначені цим договором. Згідно з додатковою угодою №1 від 28.12.2019 до Договору № 41АВ797-1505-19 сторони домовились зменшити суму договору на 235 500,00 грн, відповідно, гранична ціна договору становить 187 500,00 гривень. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди до Договору № 41АВ797-1505-19 щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-08-28-001436-с, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у грудні 2019 року (20.12.2019) здійснено оплату за Договором № 41АВ797-1505-19 на користь ТОВ «Львівгаз Збут» в сумі 187 500,00 грн за природний газ, підставою для оплати зазначено рахунок-акт від 19.12.2019 № 69150922. Вказана сума відповідає сумі Договору № 41АВ797-1505-19 з врахуванням додаткової угоди №1 від 28.12.2019 року. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання договору, зокрема, поставки товару (природного газу) за Договором № 41АВ797-1505-19 та його оплати в повному обсязі станом на 20.12.2019, а також завершення строку дії вказаного договору 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору у встановлений строк та станом на час завершення моніторингу (05.06.2020) не оприлюднено. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився.
Період усунення порушень: 05.06.2020 14:46 - 20.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2020 14:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником усунуто порушення, що зазначені у результатах моніторингу.
Дата публікації звіту: 18.06.2020 12:10