• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 (CPV) 80520000-5 - Навчальні засоби (Обладнання для навчальних кабінетів фізики й астрономії, хімії, біології)

Завершена

408 236.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 042.00 UAH
Номер: 902d682a31014ad9ae848414dfd99289
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-17-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.03.2020 17:16 - 08.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.03.2020 № 50 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.03.2020 № 50. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-28-002442-a 28.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника на 2019р.; протокол розкриття тендерної пропозиції від 13.09.2019; тендерну пропозицію ФОП Дубинка Наталія Володимирівна; повідомлення про намір укласти договір; договір № 282/Т-19 від 22.10.2019. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 5.2 Договору № 282/Т-19 поставка товару проводиться з дня підписання договору до 31.10. 2019. Згідно з пунктом 5.3 Датою поставки товару вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі товару. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ФОП Дубинка Наталія Володимирівна, з яким 22.10.2019 укладено договір № 282/Т-19 (далі – Договір №282/Т-19) на суму 278 000,00 гривень. Згідно з пунктом 10.1 Договору № 282/Т-19 цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2019 року. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-08-28-002442-а, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у грудні 2019 року здійснено оплату за Договором № 282/Т-19 на користь ФОП Дубинка Наталія Володимирівна в сумі 278 000,00 грн за Навчальні засоби (Обладнання для навчальних кабінетів фізики й астрономії, хімії, біології), підставою для оплати зазначено накладні від 16.12.2019 № 21 на суму 67 800,00 грн та від 16.12.2019 № 21 на суму 210 000,00 грн. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору №282/Т-19 без ПДВ. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання зобов’язань по договору, а саме здійснення поставки товару за Договором № 282/Т-19 та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (19.03.2020) не оприлюднено.
Період усунення порушень: 19.03.2020 16:38 - 03.04.2020 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2020 16:38