-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
021:2015:45310000-3 Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації
Торги відмінено
486 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 860.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 860.00 UAH
Номер:
e7f8fe9b80c148f5b0b4622f450fe754
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-04-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2019 00:00
Період моніторингу:
04.10.2019 13:50 - 29.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.10.2019 № 58
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 04.10.2019 № 58
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 Комунальна установа "Маріупольський навчально-виховний комплекс "гімназія-школа" №1 Маріупольської міської ради Донецької області " UA-2019-08-28-001286-a 28.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі,відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Замовником відмінено торги 07.10.2019 року.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) комунальної установи «Маріупольський навчально – виховний комплекс «гімназія школа №1» Маріупольської міської ради Донецької області» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішення тендерного комітету (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію приватного підприємства «Охорона – 004» (далі – ПП «Охорона – 004») товариства з обмеженою відповідальністю «Лугспецтехносервіс» (далі - ТОВ «Лугспецтехносервіс») протокол (рішення) засідання тендерного комітету від 24.09.2019 № 85.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів, відсутня інформація передбачену пунктом «10-2. «Джерело фінансування» форми оголошення.
Також, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
- розділ ІІІ інструкція з підготовки тендерної пропозиції та додаток 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформацію в довільній формі для підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 2,3,4,8,9 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо яких міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
- розділ ІІІ інструкція з підготовки тендерної пропозиції та додаток 1 до тендерної документації містить вимогу щодо надання учасниками торгів інформацію в довільній формі для підтвердження про відсутність підстав, передбачених пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, тоді як вартість закупівлі не перевищує 20 млн. гривень.
Період усунення порушень:
08.10.2019 15:03 - 25.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2019 15:03