-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська,18» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
77 440 501.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 387 202.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 387 202.51 UAH
Номер:
7e5b6ab4b1324eefb9338988a4f67d45
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-07-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2019 00:00
Період моніторингу:
08.10.2019 15:13 - 31.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2019 № 187
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-27-000606-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 серпня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та внесення змін до договору про закупівлю порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 27.08.2019); роз’яснення Замовника від 05.09.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція ТОВ «Антарес-БУД» (код в ЄДРПОУ 31159868); повідомлення про намір укласти договір; протокол засідання тендерного комітету від 16.09.2019 № 3; договір від 02.10.2019 № 8; додаткові угоди від 07.10.2019 № 1 та від 16.10.2019 № 2; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені 07.10.2019 та 18.10.2019; пояснення Замовника від 16.10.2019 та від 22.10.2019, отримані через електронну систему закупівель; інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель за ID UA-2019-03-15-002547-a; лист Миколаївського обласного онкологічного диспансеру від 11.10.2019 № 09-1010/01.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та з урахуванням пояснень встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «Антарес-БУД» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, відповідно до умов пунктів 1 та 5 розділу 3 та додатку 1 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції щодо відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинні надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин (механізмів) необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання.
Згідно підсумкових відомостей ресурсів, що наведені в технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації), учасники для виконання робіт за предметом закупівлі повинні мати: автогідропідіймачі висотою підйому 18 м; викорчовувачі-збирачі з трактором; крани баштові вантажопідйомністю 5 т; крани баштові вантажопідйомністю 8 т; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю до 16 т; котки дорожні самохідні гладкі масою 5 т; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т; котки дорожні причіпні кулачкові масою 8 т; котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу масою 25 т; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу масою 16 т; крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 32 т; крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 10 т; крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 16 т; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 40 т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 50-63 т; крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм вантажопідйомністю 6,3 т; машини бурильно-крановi на автомобілі, глибина буріння 3,5 м; машини поливально-мийнi місткістю 6000 л; автогiдропiдiймачi висотою підйому 12 м.
Проте документи в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-БУД», у тому числі довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.09.2019 № 313 (файл «Наявн_сть обладнання.pdf»), не містять інформацію про наявність в цього учасника вищезазначених будівельних машин та механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання, або їх аналогів.
Також відповідно до умов пункту 1 розділу 3 та пункту 3 додатку 4.1 тендерної документації «з метою запобігання закупівлі фальсифікату та отримання гарантій на своєчасне постачання обладнання Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа)».
Проте надані в складі тендерної пропозиції лист ТОВ «РАДІО-МЕД» від 02.09.2019 № 1-09/19 щодо представництва інтересів (файл «Гарант_йний лист рад_омед.pdf») та лист ТОВ «Антарес-БУД» від 06.09.2019 № 329 щодо відповідності обладнання (файл «Гарант_йний лист про обладнання.pdf») не містять інформації, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання (комп’ютерного томографу) в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.
Крім того, учасник ТОВ «Антарес-БУД» на порушення умов додатку 4.1 тендерної документації не надав інформаційний лист щодо здійснення сервісного обслуговування комп’ютерного томографу кваліфікованими інженерами та не надав гарантійний лист щодо наявності інструкції користувача до комп’ютерного томографу українською або російською мовою.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Антарес-БУД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Водночас Замовник визначив учасника ТОВ «Антарес-БУД» переможцем торгів та уклав з ним договір від 02.10.2019 № 8.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 довідки від 06.09.2019 № 327 (файл «Тендерна пропозиц_я.pdf»), наданої ТОВ «Антарес-БУД» в складі тендерної пропозиції, учасник гарантує якість виконаних робіт на основні конструктивні елементи після прийняття об’єкта в експлуатацію протягом 10 років.
Проте умови договору від 02.10.2019 № 8, укладеного за результатами відкритих торгів, не містять зазначених гарантій. Зокрема, пункти 4.4.6 та 14.1 договору від 02.10.2019 № 8, якими передбачена відповідна інформація, не містять чітко визначеного строку.
Отже, на порушення абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ «Антарес-БУД», якого Замовник визнав переможцем торгів.
Згідно статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону.
Період усунення порушень:
28.10.2019 15:29 - 12.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
28.10.2019 15:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до вимог абз.2 ч. 8 ст. 7.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»),Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Управління) оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-08-27-000606-a (далі – «Висновок»)
Висновком установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та порушення абзацу першого частини четвертої статті 36 Закону:
1. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та з урахуванням пояснень встановлено,що пропозиція учасника ТОВ«Антарес-БУД» не відповідає умовам тендерної документації.
Так,відповідно до умов пунктів 1 та 5 розділу 3 та додатку 1 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції щодо відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинні надати довідку,що містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин (механізмів) необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання. Згідно підсумкових відомостей ресурсів,що наведені в технічному завданні (дод4 до ТД),учасники для виконання робіт за предметом закупівлі повинні мати:
автогідропідіймачі висотою підйому 18 м; викорчовувачі-збирачі з трактором; крани баштові вантажопідйомністю 5т; крани баштові вантажопідйомністю 8т; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю до 16т; котки дорожні самохідні гладкі масою 5т; котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8т; котки дорожні причіпні кулачкові масою 8т; котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу масою 25т; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу масою 16т; крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 32т; 10т,16т; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3т; крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25т; 40т,50-63т.крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм вантажопідйомністю 6,3т; машини бурильно-крановi на автомобілі,глибина буріння 3,5м; машини поливально-мийнi місткістю 6000л; автогiдропiдiймачi висотою підйому 12м.
Проте документи в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ«Антарес-БУД»,у тому числі довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 06.09.2019 № 313 (файл «Наявн_сть обладнання.pdf»),не містять інформацію про наявність в цього учасника вищезазначених будівельних машин та механізмів,необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання,або їх аналогів.
2. Також відповідно до умов пункту 1 розділу 3 та пункту 3 додатку 4.1 тендерної документації «з метою запобігання закупівлі фальсифікату та отримання гарантій на своєчасне постачання обладнання Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару),або офіційного представника виробника на території України,що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості,якості та в потрібні терміни,визначені цією документацією торгів та пропозицією учасника (надати оригінал такого гарантійного листа)». Проте надані в складі тендерної пропозиції лист ТОВ «РАДІО-МЕД» від 02.09.2019 № 1-09/19 щодо представництва інтересів (файл «Гарант_йний лист рад_омед.pdf») та лист ТОВ«Антарес-БУД» від 06.09.2019 № 329 щодо відповідності обладнання (файл «Гарант_йний лист про обладнання.pdf») не містять інформації,що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання (комп’ютерного томографу) в необхідній кількості,якості та в потрібні терміни. Крім того,учасник ТОВ«Антарес-БУД» на порушення умов додатку 4.1 тендерної документації не надав інформаційний лист щодо здійснення сервісного обслуговування комп’ютерного томографу кваліфікованими інженерами та не надав гарантійний лист щодо наявності інструкції користувача до комп’ютерного томографу українською або російською мовою.
Таким чином,Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ«Антарес-БУД» як таку,що не відповідає умовам тендерної документації. Водночас Замовник визначив учасника ТОВ«Антарес-БУД» переможцем торгів та уклав з ним договір від 02.10.2019 №8.
3. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Відповідно до п2 довідки від 06.09.2019 №327 (файл «Тендерна пропозиц_я.pdf»),наданої ТОВ«Антарес-БУД» в складі тендерної пропозиції,учасник гарантує якість виконаних робіт на основні конструктивні елементи після прийняття об’єкта в експлуатацію протягом 10 років. Проте умови договору від 02.10.2019 №8,укладеного за результатами відкритих торгів,не містять зазначених гарантій. Зокрема,п4.4.6 та 14.1 договору від 02.10.2019 №8,якими передбачена відповідна інформація,не містять чітко визначеного строку. Отже,на порушення абзацу першого частини четвертої ст36 Закону умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції учасника ТОВ«Антарес-БУД»,якого Замовник визнав переможцем торгів. Згідно ст37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої ст36 Закону.
Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України ,вважає його необґрунтованим та таким,що суперечить вимогам чинного законодавства з огляду на таке.
Щодо питання 1.При складанні договірної ціни учасники зобов’язані дотримуватися вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ),який носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів,що споруджуються за рахунок бюджетних коштів.ДСТУ передбачено,що прямі витрати у вартості будівництва (в тому числі вартість обладнання та матеріально-технічної бази) визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (далі – Настанова).Відповідно до розділу 6 Настанови «Визначення прямих витрат при СКЛАДАННІ ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КОНКУРСНИХ ТОРГІВ,договірної ціни,при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт»: При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів,якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика,неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального),так і для виконання робіт,або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів,вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями (п. 6.2.1.5 Настанови).Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі обсягів робіт,які пропонуються до виконання (п.6.2.1 Настанови).Також цю позицію визначено Державним комітетом будівництва,архітектури та житлової політики України в листі від 30.05.2001 №7/7-533 «Щодо визначення вартості виконання робіт при неможливості використання машин і механізмів,передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального)».
Виходячи з викладеного,під час складання договірної ціни учасник процедури закупівлі на підставі обсягів робіт,які пропонуються до виконання самостійно визначає необхідність матеріально-технічної бази і може виконувати роботи без застосування деяких машин та механізмів.
Товариством «Антарес-Буд» вимоги ДСТУ та Настанови щодо розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів,на стадії подання ціни тендерної пропозиції дотримано,до складу тендерної пропозиції не включено вартість машин та механізмів,залучення яких не планується внаслідок об'єктивних причин.
Щодо питання 2 ТОВ «РАДІО-МЕД» як офіційним авторизованим представником та дистриб’ютором продукції Sino Vision Technologies (Beijing) Co LTD (в тому числі і комп’ютерного томографа Sinovision Insitum 32) надано лист від 02.09.2019 №1-09/19 про надання повноважень ТОВ «Антарес-Буд» на представництво їх інтересів і видачу гарантійних листів щодо постачання обладнання в межах процедури торгів «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспансеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018,м.Миколаїв,вул.Миколаївська,18» (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
В свою чергу ТОВ «Антарес-Буд» на виконання вимог тендерної документації і на підставі вищевказаного листа ТОВ «РАДІО-МЕД» в складі тендерної пропозиції надано гарантійного листа від 06.09.2019 №329 про те,що обладнання яке буде придбано в процесі виконання договору повністю відповідатиме технічним вимогам,зазначеним в додатку 4.1 (медико-технічне завдання).
Повна відповідність технічним вимогам,зазначеним в додатку 4.1,викладена в гарантійному листі підтверджує дотримання всіх установлених вимог до продукції,тобто поставку обладнання в необхідній кількості,якості та в потрібні терміни,в тому числі відповідність пунктам «14.2 Сервісне обслуговування проводиться кваліфікованими інженерами»; «14.3 Наявність інструкції користувача українською або російською мовою при постачанні».
Сертифікат оцінювання відповідності рентгенівського обладнання для комп’ютерної томографії,наданий ТОВ «Антарес-Буд» в складі тендерної пропозиції підтверджує постачання учасником обладнання необхідної якості.
На підтвердження кваліфікації інженера надано сертифікат навчання Сервісному і технічному обслуговуванню.
Виходячи з викладеного,пропозиція ТОВ«АНТАРЕС-БУД» відповідає умовам тендерної документації.
Щодо питання 3 Порушення усунено шляхом укладання додаткової угоди №3 від 01.11.2019 до договору №8 від 02.10.2019.
Дата публікації звіту:
01.11.2019 14:04
Запити/Пояснення
Номер:
f83c2646b6164984805f365675bf7c5d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2019 14:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 18» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
В ході проведення моніторингу встановлено, що умовами закупівлі передбачено придбання медичного обладнання: гама-терапевтичного апарата.
Разом з тим, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Миколаївським обласним онкологічним диспансером Миколаївської обласної ради (далі – Онкодиспансер) за результатами проведення відкритих торгів UA-2019-03-15-002547-a укладено договір від 28.05.2019 № 114 на придбання товару: гама-терапевтичного апарата для високодозової брахіотерапії, вартістю 23 690 000,00 гривень. При цьому, інформація з єдиного веб-порталу використання публічних коштів (spending.gov.ua) свідчить про постачання вищезазначеного товару та здійснення оплати в повному обсязі.
У зв’язку з вищевикладеним пропонуємо пояснити, чи планується передача придбаного Онкодиспансером гама-терапевтичного апарата для монтажу та налаштування при проведенні робіт з капітального ремонту радіологічного корпусу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
55892c93ad3f4dce92a8a7ae02e1e926
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2019 14:32
Опис:
На ваш запит повідомляємо таке.
У рамках процедури закупівлі UA-2019-08-27-000606-a, між управлінням та ТОВ «Антарес-Буд» укладено договір підряду на виконання будівельних робіт від 02.10.2019 № 8 яким передбачено виконання капітального ремонту радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспансеру Миколаївської обласної ради (далі – Онкодиспансер), у тому числі придбання обладнання.
Під час виконання вищевказаного договору заплановано придбання гамма-терапевтичного апарата «Terabalt» з джерелом іонізуючого випромінювання на основі радіоізотопу Со-60, який використовується для дистанційної променевої терапії, в той час як придбаний Онкодиспансером в межах закупівлі UA-2019-03-15-002547-а гама-терапевтичний апарат «SagiNova HDR» використовується для високодозової брахіотерапії.
Виходячи з викладеного, вищезазначене обладнання має різний принцип дії і придбаний Онкодиспансером апарат не включено в проєктно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 18», і відповідно його передача, монтаж та налаштування не планується в рамках реалізації договору підряду на виконання робіт від 02.10.2019 № 8.
Додатково повідомляємо, що за інформацією, наданою Онкодиспансером, монтаж гама-терапевтичного апарату високодозової брахіотерапії «SagiNova HDR» планується після завершення капітального ремонту радіологічного відділення та введення його в експлуатацію.
Номер:
aa2d784e170543afbbe99d5c156895d3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2019 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспансеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 18» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до умов пунктів 1 та 5 розділу 3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) від 27.08.2019 (далі – тендерна документація), та додатку 1 тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції щодо відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинні надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин (механізмів) необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання.
Згідно підсумкових відомостей ресурсів, що наведені в технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації), учасники для виконання робіт за предметом закупівлі повинні мати наступні будівельні машини та механізми:
- автогідропідіймачі висотою підйому 18 м;
- викорчовувачі-збирачі з трактором;
- крани баштові вантажопідйомністю 5 т;
- крани баштові вантажопідйомністю 8 т;
- крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т;
- крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю до 16 т;
- котки дорожні самохідні гладкі масою 5 т;
- котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві масою 8 т;
- котки дорожні причіпні кулачкові масою 8 т;
- котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу масою 25 т;
- котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу масою 16 т;
- крани козлові при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 32 т;
- крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 10 т;
- крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомністю 16 т;
- крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т;
- крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25 т;
- крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 40 т;
- крани на гусеничному ходу вантажопідйомністю 50-63 т;
- крани-трубоукладальники для труб діаметром до 400 мм вантажопідйомністю 6,3 т;
- машини бурильно-крановi на автомобілі, глибина буріння 3,5 м;
- машини поливально-мийнi місткістю 6000 л;
- автогiдропiдiймачi висотою підйому 12 м.
Зважаючи, що згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 16.09.2019 № 3 (далі – протокол ТК № 3) учасника ТОВ «Антарес-БУД» визнано таким, що відповідає кваліфікаційним критеріям, а його пропозиція відповідає умовам тендерної документації, пропонуємо пояснити, яким чином учасник ТОВ «Антарес-БУД» підтвердив наявність в нього вищезазначених будівельних машин та механізмів, які відповідно до технічного завдання необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі?
2. Відповідно до умов пунктів 1 розділу 3 тендерної документації учасники в складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати оригінал гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.
Зважаючи, що згідно протоколу ТК № 3 пропозицію учасника ТОВ «Антарес-БУД» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації, пропонуємо пояснити, які документи, надані учасником в складі тендерної пропозиції, підтверджують гарантійні зобов’язання виробника або офіційного представника виробника на території України поставити учаснику комп’ютерний томограф Sinovision Insitum 32 в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни?
3. Медико-технічне завдання до комп’ютерного томографу, що наведене в додатку 4.1 тендерної документації, містить наступні вимоги:
- «14.2 Сервісне обслуговування проводиться кваліфікованими інженерами – надати інформаційний лист»;
- «14.3 Наявність інструкції користувача українською або російською мовою при постачанні – надати гарантійний лист».
Зважаючи, що згідно протоколу ТК № 3 пропозицію учасника ТОВ «Антарес-БУД» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації, пропонуємо пояснити, яким чином учасником виконано вищезазначені умови тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
7b97cf2a85734415a0f22bbefd6e5624
Назва:
Запит від 17.10.2019
Дата опублікування:
22.10.2019 16:51
Опис:
Щодо питання 1 Наявність матеріально-технічної бази повідомляємо таке.
Тендерною документацією за процедурою відкритих торгів UA-2019-08-27-000606-a передбачено,що Учасник розраховує ціну (вартість) пропозиції згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що викладені в Додатку 4 до цієї тендерної документації та повинні бути виконані.
В свою чергу ДСТУ передбачено, що прямі витрати у вартості будівництва (в тому числі вартість обладнання та матеріально-технічної бази) визначаються за ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» (далі – Настанова).
Відповідно до розділу 6 Настанови «Визначення прямих витрат при СКЛАДАННІ ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КОНКУРСНИХ ТОРГІВ, договірної ціни, при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт»: При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями (п. 6.2.1.5 Настанови)
Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі обсягів робіт, які пропонуються до виконання (п.6.2.1 Настанови)
Виходячи з викладеного, під час складання договірної ціни учасник процедури закупівлі на підставі обсягів робіт, які пропонуються до виконання, самостійно визначає необхідність матеріально-технічної бази і може виконувати роботи без застосування деяких машин та механізмів.
Товариством «Антарес-Буд» відповідно до вимог чинного законодавства, механізми, які не заплановано використовувати в процесі виконання робіт закладено в кошторисні розрахунки без зазначення їх вартості.
Всі механізми, які відповідно до тендерної пропозиції буде використано підчас будівництва (про що свідчить розрахунок їх вартості) окрім відомостей ресурсів до локальних кошторисів включено ще до довідки про наявність матеріально-технічної бази і підтверджено договорами оренди та свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів.
Щодо питання 2 та 3 Відповідність додатку 4.1 (медико-технічне завдання) повідомляємо таке.
ТОВ «РАДІО-МЕД» як офіційним авторизованим представником та дистриб’ютором продукції Sino Vision Technologies (Beijing) Co LTD (в тому числі і комп’ютерного томографа Sinovision Insitum 32) надано лист від 02.09.2019 №1-09/19 про надання повноважень ТОВ «Антарес-Буд» на представництво їх інтересів і видачу гарантійних листів щодо постачання обладнання в межах процедури торгів «Капітальний ремонт радіологічного корпусу Миколаївського обласного онкологічного диспанесеру Миколаївської обласної ради за адресою: 54018, м. Миколаїв, вул. Миколаївська,18» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
В свою чергу ТОВ «Антарес-Буд» на виконання вимог тендерної документації і на підставі вищевказаного листа ТОВ «РАДІО-МЕД» в складі тендерної пропозиції надано гарантійного листа від 06.09.2019 №329 про те, що обладнання яке буде придбано в процесі виконання договору повністю відповідатиме технічним вимогам, зазначеним в додатку 4.1 (медико-технічне завдання), а отже його буде поставлено в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни.
Повна відповідність технічним вимогам, зазначеним в додатку 4.1, викладена в гарантійному листі підтверджує дотримання всіх установлених вимог до продукції, в тому числі відповідність пунктам «14.2 Сервісне обслуговування проводиться кваліфікованими інженерами»; «14.3 Наявність інструкції користувача українською або російською мовою при постачанні». Окрім того на підтвердження кваліфікації інженера надано сертифікат навчання Сервісному і технічному обслуговуванню .