-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус)
Завершена
1 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 20 000.00 UAH
Номер:
bd02c5c31d3e4642bdf9dbc154a57364
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2019 00:00
Період моніторингу:
25.09.2019 15:23 - 19.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2019 № 41
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 25 вересня 2019 року №41
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-08-27-000381-а від 27.08.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Юрковецької сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, пропозиція ТОВ «АК «ІНТЕР АВТО-ТРЕЙДИНГ», рішення Замовника від 25.09.2019 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 25 вересня 2019 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.10.2019 №15334-р/пк-пз.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації вимагається дотримання учасниками нормативно-правових документів, зокрема, Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 16 вересня 2015р. №549/2015, при тому, що зазначений документ втратив чинність.
Слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, замовник відміняє торги, чи визнає їх такими, що не відбулися.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 1-4_1 – не підтверджена.
Період усунення порушень:
29.10.2019 17:34 - 13.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2019 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
774f6d88983743d280a63b9691212023
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
07.10.2019 15:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2019 № 43
Чернівці
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-08-27-000381-a.b1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-08-27-000381-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 27 серпня 2019 року), прийняте наказом Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 вересня 2019 року № 41 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Номер:
e70dd660c30c4f3e924334c987eeb53c
Назва:
дякуємо
Дата опублікування:
08.10.2019 23:53
Опис:
дякуємо