• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин та дизельне паливо

Завершена

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 100.00 UAH
Номер: 6f52361df4fe46ba823b045f732af9b7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-17-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.10.2019 17:57 - 07.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.10.2019 № 53 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.10.2019 № 53. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2019-08-27-000075-b від 27.08.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 304-12-32, berd.slava.83@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Ресурс Енерго» установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію зазначеного учасника за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону № 922, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922, внесення змін до неї, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), внесення змін до неї, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ресурс Енерго», тендерну пропозицію переможця ТОВ «Кондор Логістик», протоколи розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір та укладений договір про закупівлю від 11.10.2019 № 1/38613389. За результатами моніторингу установлено, що Комунальне підприємство «Шляхрембуд» (далі – Замовник) на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не в ніс інформації про джерело фінансування закупівлі, та як наслідок відповідна інформація не зазначена і в повідомленні про намір укласти договір. Окрім цього, Замовником на порушення вимог частини третьої статті 31 Закону № 922 протягом п’яти днів з дня надходження звернення ТОВ «Ресурс Енерго» від 18.09.2019 року не надано через електронну систему закупівель відповідь на вказане звернення. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовником відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 18.09.2019 року № 1 відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ресурс Енерго», яка за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, через не відповідність вимогам підпункту 6.1 пункту 6 Додатку № 3 тендерної документації, внаслідок не надання довідки в довільній формі про те, про що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Поряд з тим, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Ресурс Енерго» надано довідку від 10.09.2019 року № 0309-01, в якій міститься інформація, що вказаний суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), що відповідає умовам підпункту 6.1 пункту 6 Додатку № 3 тендерної документації. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ресурс Енерго» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону № 922, що суперечить принципам здійснення закупівель, визначених у статті 3 Закону № 922. За результатами проведеного моніторингу установлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу (далі – веб - потрал) 17.09.2019 року. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що Замовником, договір про закупівлю від 11.10.2019 № 1/38613389 укладено з переможцем процедури закупівель ТОВ «Кондор Логістик» лише на 24 день з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір, чим не дотримано вимоги частини другої статті 32 Закону № 922. Поряд з тим, відповідно до абзацу четвертого частини першій статті 37 Закону № 922 встановлено імперативну умову, зокрема що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону № 922. Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель укладений договір про закупівлю від 11.10.2019 № 1/38613389 17.10.2019 року з порушенням дводенного терміну оприлюднення договору з дня його укладання, чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону № 922.
Період усунення порушень: 01.11.2019 16:39 - 16.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 01.11.2019 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виявлені порушення під час проведення моніторингу закупівлі бензину та дизпалива був заключенийй договір на придбання пмм, але жодної оплати та закупівлі товару за даним договором протягом 2019 року не відбулося.
Дата публікації звіту: 15.01.2020 16:15