-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (дитячий ігровий майданчик)
Завершена
215 676.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 078.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 078.38 UAH
Номер:
788c235515704667aef2f87447978331
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-05-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2020 00:00
Період моніторингу:
05.02.2020 16:35 - 27.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2020 № 25
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.02.2020 № 25.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-23-001242-b 23.08.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490.
За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації встановлено порушення частини 2 статті 23 Закону.
За результатами розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великолюбінська селищна рада Городоцького району Львівської області» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Імпульс Трейд Плюс» (далі – ТОВ «Імпульс Трейд Плюс») в частині правомірності відхилення, Фізична особа підприємець Микитин Андрій Мирославович (далі – ФОП Микитин А.М.); повідомлення про намір укласти договір від 16.09.2019; договір про закупівлю № 23 від 04.10.2019 року.
Пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі».
Проведеним моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення норм частини 2 статті 23 Закону положення тендерної документації Замовника, до яких 10.10.2019 внесено зміни (до проекту договору про закупівлю), не відображено у вигляді закреслених даних, доступних для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція відхиляється Замовником у разі якщо переможець не надав доркументи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
У підпункті 5.10., 5.11. пункту 5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, в електронну систему повинен подати Замовнику (у вигляді скан-копій які долучаються до пропозиції учасника), довідку або витяг з реєстру Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, яка підписала тендерну пропозицію, засудженою не значиться, видану не більше трьохмісячної давності відносно дня розкриття, а також довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, територіального органу ДФС України, видану не більше місячної давності відносно дня розкриття (дата розкриття 09.10.2019).
Вищезазначені документи, відповідно до підпункту 5.12 пункту 5 розділу 3 тендерної документації за бажанням учасників, можуть бути подані у складі тендерної пропозиції. У такому випадку додаткове подання цих документів після отримання повідомлення про намір укласти договір не вимагається.
Однак, переможцем ФОП Микитин А.М. якого за резульатами розгляду тендерної пропозиції визнано переможцем торгів не надано документи як у складі тендерної пропозиції, так і протягом пяти днів з дня прийняття рішення Замовником про намір укласти з ним договір (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівлень 16.10.2019), що підтверджують відсутність, передбачених частиною 3 статті 17 Закону.
Однак, на порушення пункту 2 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Микитин А.М., який не надав документи, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною 3 статті 17 Закону, а уклав Договір №23 на суму 211 900,0 грн без ПДВ.
Крім цього, проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону.
Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ФОП Микитин А.М., з яким 04.10.2019 укладено Договір № 23 (на суму 211 900,00 грн без ПДВ.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до опублікованих оголошення про закупівлю, тендерної документації та Договору № 23 строк поставки товарів - до 15.10.2019 року. Фактом поставки Товару, важається дата підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками відповідних видаткових накладних, актів-приймання-передачі Товару (пункт 5.3. Договору № 23).
Строк дії укладеного Договору № 23 – до 31.12.2019, а в частині невиконаних зобовязань до повного їх виконання (пункт 9.1 договору). Відповідно до пункту 6.1.1. Договору № 23 Учасник зобов'язаний: забезпечити поставку товарів, відповідно до умов, встановлені цим Договором.
За даними інформаційно–телекомунікаційної системи закупівель «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-08-23-001242-b, розділ «Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)», встановлено, що Замовником здійснено оплату за Договором № 23 на користь ФОП Микитин А.М. в сумі 211 900,00 грн (11.10.2019 – 211 900,00 грн), за дитячі ігрові майданчики, підставою для оплати зазначено накладну № 23 від 08.10.2019). Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 23.
Відповідно до оприлюднених в електронній системі закупівлень інформації та документів по закупівлі UA-2019-08-23-001242-b строк дії Договору № 23 не продовжувався (відповідні додаткові угоди щодо продовження строку дії договору не оприлюднено).
Отже, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником після виконання Договору № 23 (здійснення поставки товару для дитячих ігрових майданчиків (2 комплекти) та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019) та закінчення строку дії Договору № 23 звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (13.02.2020) не оприлюднено.
Період усунення порушень:
14.02.2020 11:55 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2020 11:55