-
Переговорна процедура
-
Мультилотова
-
КЕП
-
Без аукціону
симуляційні манекени та тренажери - 2 лоти
Завершена
1 685 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
56b9df7a352b4027b8a900c1209ada34
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-25-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2019 00:00
Період моніторингу:
25.09.2019 15:23 - 19.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2019 № 41
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 25 вересня 2019 року №41
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-08-23-001985-с від 23.08.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» (далі – Замовник), протокол про проведення переговорів між Замовником і ПП «Галіт» від 23.08.2019, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 23.08.2019, договір від 10.09.2019 №368/Т.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пункті 13 умовою застосування переговорної процедури зазначив пункт 4 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації із зазначенням у пункті 14 «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі» повідомлень про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) дві процедури закупівлі (ID: UA-2019-06-11-001700-а та ID: UA-2019-07-22-000282-а).
Водночас, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що Замовник за процедурою відкритих торгів на закупівлю симуляційних манекенів та тренажерів – 26 лотів (ID: UA-2019-06-11-001700-а) відмінив торги (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) та за процедурою відкритих торгів на закупівлю симуляційних манекенів та тренажерів – 4 лоти (ID: UA-2019-07-22-000282-а) відмінив частково торги за лотами №1 та №2 (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій).
Пунктом 28 частини першої статті 1 Закону визначено, що тендер (торги) – здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону, частина предмету закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Згідно з абзацом п’ятим частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в цілому в разі подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, або частково (за лотом) (частина перша статті 31 Закону).
При цьому пунктом 4 частини другої статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Таким чином, пунктом 4 частини другої статті 35 Закону не передбачено випадку застосування переговорної процедури у разі якщо попередні торги відмінено частково (за лотом).
Отже, Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі симуляційних манекенів та тренажерів без наявних підстав, передбачених пунктом 4 частини другої статті 35 Закону, оскільки на веб порталі Уповноваженого органу відсутня інформація про відміну в цілому двох тендерів (торгів) через відсутність достатньої кількості учасників.
Період усунення порушень:
01.10.2019 17:32 - 18.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
01.10.2019 17:32