• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

м'ясопродукти

Завершена

1 214 478.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.50 UAH
Номер: 27da50af168943a0beee52ac63886364
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-19-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.09.2019 14:36 - 11.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2019 № 175 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.09.2019 № 175 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2019-08-23-000728-b 23.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 24 Закону та пункту 13 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляді тендерної пропозиції ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10.10.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 23.08.2019 № 72 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.09.2019 № 84. Аналізом встановлено, що ТД, а саме пункт 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», передбачено надання забезпечення тендерної пропозицій в розмірі 40 422,46 грн, чим порушено норми частини 1 статті 24 Закону, тому як розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 15.10.2019 14:37 - 29.10.2019 23:00
Дата публікації висновку: 15.10.2019 14:37