• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

“Капітальний ремонт фасаду з утепленням будівлі навчального корпусу №2 комунального позашкільного навчального закладу “Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро Дніпропетровської області”

Завершена

4 250 515.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 250.52 UAH
Номер: 7d6b5737106645e396c9241863693457
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-18-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.11.2019 14:34 - 10.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.11.2019 № 191 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.11.2019 № 191 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2019-08-23-000493-с 23.08.2019 Комунальний позашкільний навчальний заклад «Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді» (код за ЄДРПОУ 02139952). інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання вимог норми частини першої ст.23 Закону щодо не надання протягом трьох робочих днів роз’яснення на звернення та порушення вимог абзацу першого пункту другого наказу №490 щодо заповнення обов’язкових полів у формі документу «Повідомлення про намір укласти договір» в електронній системі закупівель шляхом унесення в них наявної інформації. Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2019-08-23-001311-с, тендерну документацію Замовника, тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС», Договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту №7/10 від 04.10.2019, відповідь Замовника від 27.11.2019 на питання до пояснення, отримана через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації. Частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –закон) визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що 27.08.2019 учасник звернувся через електронну систему закупівель до Комунального позашкільного навчального закладу «Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді» (далі - Замовник) за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації Замовником надано 04.09.2019, тобто з порушенням терміну надання роз’яснень на протязі трьох робочих днів. Отже, інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 04.11.2019 №1360d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась. Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490), формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Формою наказу № 490 «Повідомлення про намір укласти договір» передбачено заповнення пункту №11 «Джерело фінансування закупівлі». Проведеним аналізом встановлено, що у формі «Повідомлення про намір укласти договір», яке Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 16.09.2019, відсутня обов’язкова інформація щодо джерел фінансування закупівлі.
Період усунення порушень: 06.12.2019 11:18 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 06.12.2019 11:18

Запити/Пояснення