-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
“Капітальний ремонт фасаду з утепленням будівлі навчального корпусу №2 комунального позашкільного навчального закладу “Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро Дніпропетровської області”
Завершена
4 250 515.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 250.52 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 250.52 UAH
Номер:
7d6b5737106645e396c9241863693457
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-18-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.11.2019 00:00
Період моніторингу:
18.11.2019 14:34 - 10.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2019-08-23-000493-с 23.08.2019 Комунальний позашкільний навчальний заклад «Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді» (код за ЄДРПОУ 02139952). інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання вимог норми частини першої ст.23 Закону щодо не надання протягом трьох робочих днів роз’яснення на звернення та порушення вимог абзацу першого пункту другого наказу №490 щодо заповнення обов’язкових полів у формі документу «Повідомлення про намір укласти договір» в електронній системі закупівель шляхом унесення в них наявної інформації.
Перевіркою питання обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка, оприлюднення інформації щодо закупівлі, укладання договору про закупівлю, своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2019-08-23-001311-с, тендерну документацію Замовника, тендерна пропозиція учасника – переможця ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС», Договір підряду на виконання робіт з капітального ремонту №7/10 від 04.10.2019, відповідь Замовника від 27.11.2019 на питання до пояснення, отримана через електронну систему закупівель, звернення Громадської організації.
Частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –закон) визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що 27.08.2019 учасник звернувся через електронну систему закупівель до Комунального позашкільного навчального закладу «Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді» (далі - Замовник) за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Роз’яснення на звернення щодо тендерної документації Замовником надано 04.09.2019, тобто з порушенням терміну надання роз’яснень на протязі трьох робочих днів.
Отже, інформація, викладена у зверненні Громадської організації «Платформа Громадський Контроль» від 04.11.2019 №1360d4/19, що стала підставою для проведення моніторингу, підтвердилась.
Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490), формами документів, зазначених у
пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Формою наказу № 490 «Повідомлення про намір укласти договір» передбачено заповнення пункту №11 «Джерело фінансування закупівлі».
Проведеним аналізом встановлено, що у формі «Повідомлення про намір укласти договір», яке Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 16.09.2019, відсутня обов’язкова інформація щодо джерел фінансування закупівлі.
Період усунення порушень:
06.12.2019 11:18 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2019 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
6dacc0e375924506b8b8dd5203aad4ca
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2019 10:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Капітальний ремонт фасаду з утепленням будівлі навчального корпусу №2 комунального позашкільного навчального закладу «Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді» за адресою: вул. Ульянова, 4, м. Дніпро Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-08-23-000493-с) очікуваною вартістю 4 250 515,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що 27.08.2019 учасник звернувся через електронну систему закупівель до Комунального позашкільного навчального закладу «Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді» (далі - Замовник) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Роз’яснення на звернення та зміни до тендерної документації Замовником опубліковано 04.09.2019, тобто з порушенням терміну надання роз’яснень на протязі трьох робочих днів, який визначено частиною першою статті 23 Закону.
Просимо пояснити, чому Замовником порушено визначений частиною першою статті 23 Закону термін надання роз’яснень та повідомити дату прийняття рішення про надання роз’яснень до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c189233fe6aa419aaf343ed6c99872aa
Назва:
На підставі ч.5 ст.7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ" (надалі-Замовник) надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель під час проведення моніторингу
Дата опублікування:
27.11.2019 10:31
Опис:
На підставі ч.5 ст.7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ" (надалі-Замовник) надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель під час проведення моніторингу закупівлі: “Капітальний ремонт фасаду з утепленням будівлі навчального корпусу №2 комунального позашкільного навчального закладу “Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро Дніпропетровської області” (ДК 021:2015 - 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи).
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону: фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовником було прийнято рішення про надання роз’яснення на звернення учасника під час проведення відкритих торгів: “Капітальний ремонт фасаду з утепленням будівлі навчального корпусу №2 комунального позашкільного навчального закладу “Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро Дніпропетровської області” (ДК 021:2015 - 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи) 04.09.2019 та обов’язково протягом одного дня з дня його прийняття оприлюднено в системі на офіційному веб-порталі: www.prozorro.gov.ua одночасно разом зі змінами до тендерної документації. Надати роз’яснення на дане питання учаснику раніше не було технічної можливості у зв’язку з виникненням непередбачуваних обставин технологічного характеру.
Голова тендерного комітету Бідуля О. В.
Номер:
0417bb9d72df4efa9ed4421f62143e65
Назва:
На підставі ч.8 ст.7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ" (надалі-Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку
Дата опублікування:
11.12.2019 10:33
Опис:
На підставі ч.8 ст.7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет КОМУНАЛЬНОГО ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ" (надалі-Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 06.12.2019 року.
1. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що: за результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання вимог норми частини першої ст.23 Закону щодо не надання протягом трьох робочих днів роз’яснення на звернення. Слід зазначити, що Замовником було прийнято рішення про надання роз’яснення на звернення учасника під час проведення відкритих торгів: “Капітальний ремонт фасаду з утепленням будівлі навчального корпусу №2 комунального позашкільного навчального закладу “Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді” за адресою: вул.Ульянова, 4, м.Дніпро Дніпропетровської області” (ДК 021:2015 - 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи) 04.09.2019 та обов’язково протягом одного дня з дня його прийняття оприлюднено в системі на офіційному веб-порталі: www.prozorro.gov.ua одночасно разом зі змінами до тендерної документації. Надати роз’яснення на дане питання учаснику раніше не було технічної можливості у зв’язку з виникненням непередбачуваних обставин технологічного характеру. На підставі зазначеного вище, Замовник не порушив вимог Закону.
2. У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що: порушення вимог абзацу першого пункту другого наказу №490 щодо заповнення обов’язкових полів у формі документу «Повідомлення про намір укласти договір» в електронній системі закупівель шляхом унесення в них наявної інформації. Відповідно до вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490), формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Формою наказу № 490 «Повідомлення про намір укласти договір» передбачено заповнення пункту №11 «Джерело фінансування закупівлі». Проведеним аналізом встановлено, що у формі «Повідомлення про намір укласти договір», яке Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель 16.09.2019, відсутня обов’язкова інформація щодо джерел фінансування закупівлі. Слід зазначити, що Замовником виконано зазначену вимогу, а саме: у встановлені Законом строки оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (додається), в якому зазначено інформація щодо джерела фінансування закупівлі: місцевий бюджет. На підставі зазначеного вище, Замовник не порушив вимог Закону та Наказу.
Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер, які не підтверджені та не доведені. У зв'язку з вищезазначеним, дії Замовника не суперечать законодавству України.
На підставі вищенаведеного, звертаємось з проханням:
- прийняти аргументовані заперечення тендерного комітету до висновку к розгляду;
- підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у зв'язку з відсутністю порушень).
Додаток на 1-му аркуші: повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі інтернет за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-23-000493-c/print/active-awards/pdf/316a167a51314aaa88ee0352e7be9449).
Голова тендерного комітету Бідуля О.В.