-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
євроруберойд
євроруберойд
Завершена
3 163 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 816.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 6 816.00 UAH
Номер:
e137d54ab3b64cdcb80652499b7a2b18
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-02-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.03.2020 00:00
Період моніторингу:
02.03.2020 17:21 - 24.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-08-22-003166-c 22.08.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та вимог про усунення порушень установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енерго Строй Сервіс» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації
про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), роз’яснення до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 13.09.2019 (зі змінами), реєстри тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС») (лот 1, 2), протокол засідання тендерного комітету від 11.10.2019, повідомлення про намір укласти договір від 11.10.2019, договір про закупівлю від 30.10.2019
№ ЦЗВ-02-03819-01, укладений з ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» за лотом 1 та 2, повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода
від 28.12.2019 № 1 до договору.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що через електронну систему закупівель оприлюднені запитання та вимоги до Замовника
від 23.08.2019 та 26.08.2019 щодо тендерної документації, відповідь на які надана 13.09.2019 та 11.09.2019 відповідно, тобто з перевищенням терміну (три робочі дні) для надання роз’яснень, чим порушено вимоги частини першої статті 23 Закону.
Відповідно до пункту 3.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник установив вимогу щодо переліку документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону, що зазначені в пункті 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації, зокрема, щодо надання учасниками Довідки довільної форми за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою з інформацією про відсутність підстав, визначених у ч. 1, 2 ст. 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно до додатку № 5.
Поряд з тим, тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС» не містила інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 9 частини першої статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 3.1. Додатку № 2 тендерної документації.
На порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГО СТРОЙ СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та всупереч вимогам абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Проте, Замовник визнав переможцем торгів за лотами №№ 1, 2 ТОВ «Енерго Строй Сервіс» з яким уклав договір поставки від 30.10.2019
№ ЦЗВ-02-03819-01 на загальну суму 3 795 049,20 гривні.
Період усунення порушень:
18.03.2020 22:06 - 02.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2020 22:06