-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Роликоопори до стрічкових конвеєрів
Роликоопори до стрічкових конвеєрів для потреб шахт ДП "Львіввугілля"
Завершена
6 532 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 662.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 662.50 UAH
Номер:
0de6af1513fc4992bb08cef8e3a2b75a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-28-000248
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2019 00:00
Період моніторингу:
03.12.2019 17:37 - 25.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2019 № 213
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-22-002260-c 22.08.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Трансвугілля», товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація Енерго Тандем», товариства з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Львіввугілля» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Крамтехцентр»; товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Трансвугілля», , товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕО ТРЕЙД ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «Корпорація Енерго Тандем», товариства з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель», товариства з обмеженою відповідальністю «Завод «Рукав-ГСТ» (далі - ТОВ «Завод «Рукав-ГСТ»), протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 02.12.2019 № 586, повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2019, договір про закупівлю від 16.12.2019 № 401, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.11.2019 №16848-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Моніторингом установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у формі оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено пункту 10-2 «Джерело фінансування закупівлі». Як наслідок, у повідомленні про намір укласти договір не значиться пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі».
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK2-14_1, не підтверджена.
Період усунення порушень:
18.12.2019 15:15 - 03.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2019 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
e5afc53c3d464c02b93883573d2a0cf0
Назва:
Заперечення на висновок
Дата опублікування:
20.12.2019 13:57
Опис:
Враховуючи Ваші зауваження щодо порушення ДП «Львіввугілля» законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, просимо пояснити роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які викладені у листі від 28.05.2019 №3304-04/22177-06 «Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року N 490» та визначають, що згідно з інформацією, наданою державним підприємством "ПРОЗОРРО", на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відображення полів "Вид предмета закупівлі", "Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)", "Номер додаткової угоди", "Сума договору після внесення змін" завершені та доступні до заповнення замовниками, а також оновлено друковані форми з їх наявністю.
Разом з цим інші вищезазначені пункти відображені в таких полях:
- "Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)";
- "Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін)".
З огляду на викладене у друкованих формах документів у сфері публічних закупівель заповнена інформація буде відображена у вказаних полях з урахуванням змін, внесених Наказом.
Вищевикладена інформація повністю спростовує твердження Вашого висновку про те, що ДП «Львіввугілля» порушено законодавство в частині складання форм документів.
Додаткок:
- Копія листа Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, від 28.05.2019 №3304-04/22177-06 «Щодо змін, внесених до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року N 490».