-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи(Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області)
Завершена
24 377 875.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 121 889.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 121 889.38 UAH
Номер:
2b7f912181254db78b87002e12a63a59
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-26-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2019 00:00
Період моніторингу:
26.11.2019 17:13 - 18.12.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2019 № 214
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2019 № 214
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22 UA-2019-08-22-000329-b 22.08.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12.12.2019.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.08.2019 № 75, тендерні пропозиції ПП «Ялик» та колективного підприємства по будівництву інженерних мереж №6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, протоколи розгляду тендерних пропозицій Виконавчий комітет Української міської ради (далі – Замовник) від 16.09.2019 № 1, від 23.09.2019 № 2, від 27.09.2019 № 3, від 01.10.2019 № 4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.11.2019 № 525, додаткова угода від 25.11.2019 № 1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.10.2019 № 15605-р/пк-пз та № 15607-р/пк-пз, від 31.10.2019 №15772-р/пк-пз, пояснення Замовника від 06.12.2019 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.12.2019 12:25 - 19.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2019 12:25
Запити/Пояснення
Номер:
7ef8d244234d4ca4b4ac6dabdf661300
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2019 13:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2019 00:00
Опис:
Чому до тендерної документації не було внесено зміни в частині строків виконання робіт виходячи з кінцевого терміну для подання тендерних пропозицій учасниками та укладання договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
087bb290344b40abaab34eb4989d687e
Назва:
Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області).
Дата опублікування:
06.12.2019 09:41
Опис:
Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Під час проведення процедури закупівлі договір має бути вже на етапі формування тендерної документації. Адже, згідно статті 22 Закону тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож зрозуміло, що всі умови договору мають бути сформовані на етапі підготовки до тендеру.
Згідно частини 1 статті 36 ЗУ “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
22.08.2019 року оголошено процедуру торгів UA-2019-08-22-000329-b Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція самопливного скидного колектору очищення стічних вод діаметром 500-1000 мм в м.Українка Обухівського району Київської області).
Відповідно до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
09.09.2019 року відбувся аукціон.
Отже, замовник при визначенні переможця 13.09.2019 (у відповідності до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі») має право укласти договір з учасником не раніше 22.09.2019 та не пізніше 02.10.2019
Враховуючи, що при проведенні відкритих торгів замовник не має права використовувати умови ч.3 статті 631 Цивільного кодексу України, то при оприлюдненні закупівлі було визначено дати вересень-грудень.
Неможливо при оприлюдненні оголошення на проведення закупівлі точно визначити початкову дату початку робіт, бо під час проведення процедури існують ситуації, які можуть відтермінувати зазначену початкову дату, в тому числі:
- Подовження терміну розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів;
- Ненадання переможцем закупівлі документів, що повинен надати переможець на виконання статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- Відмова переможця підписати договір і необхідність визначення іншого переможця;
- Надання скарги до Антимонопольного комітету України.
і при цьому ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Цивільним або Господарським кодексами України не заборонено укладання договору після встановлення в оголошенні початкової дати робіт.
Що в подальшому і відбулось адже з 26.09.2019 року було заблоковано системи у зв'язку із розглядом скарг Антимонопольним комітетом України.
В результаті розгляду скарг порушень у діях тендерного комітету не виявлено, систему було розблоковано та 15.11.2019 року укладено договір на виконання робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що у випадку відсутності будь-яких перепон у проведенні даної процедури закупівлі 22 вересня 2019 року можливо було підписати договір з потенційним переможцем, що відповідає строкам вказаним у проекті договору.