-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі Сидоренківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. М.Л. Рябухи, буд. 16, с. Сидоренкове, Валківського району, Харківської області (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт"
Обсяг виконання робіт — згідно із технічним завданням. 1 об'єкт Закупівля здійснюється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 № 345 “ Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 р. № 1068 та від 22 вересня 2016 р. № 712”
Торги не відбулися
14 776 195.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 29 552.39 UAH
мін. крок: 0.2% або 29 552.39 UAH
Номер:
026abb970a04454d907f7cba49d46280
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-08-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2019 00:00
Період моніторингу:
08.10.2019 15:01 - 31.10.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2019 №246
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 07.10.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 07.10.2019 № 246
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2019-08-22-001516-c 22.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що пропозиція учасника ТОВ «ГЕКО» складена з порушенням умов тендерної документації та відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню.
Крім того, відповідно до вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону в разі відхилення всіх тендерних пропозицій Замовник відміняє торги.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету відділу освіти Валківської районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 03.09.2019 №4 03/09-1 (зі змінами); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЕКО» (далі – учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.09.2019 року.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація містить вимогу щодо надання учасником-переможцем інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону , що є порушенням вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Також, за результатами моніторингу установлено, що згідно вимог підпунктів 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 пункту п’ятого розділу третього тендерної документації для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 5 до тендерної документації), інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 6 до тендерної документації), документальне підтвердження виконання аналогічних договорів (Додаток 7 до тендерної документації), копію балансу за останній звітний період і чотири попередні роки та інформацію, яка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЕКО» вищезазначена інформація відсутня, чим порушено вимоги підпунктів 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5 пункту п’ятого розділу третього тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене пропозиція учасника ТОВ «ГЕКО» не відповідає умовам тендерної документації, не підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону та не підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до статті 17 Закону.
Таким чином, відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону в разі відхилення всіх тендерних пропозицій Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
08.10.2019 15:14 - 25.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2019 15:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Торги відмінені згідно абзацу 6 ч. 1 ст. 31 закону України "Про публічні закупівлі" в звязку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом
Дата публікації звіту:
10.10.2019 16:36