• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція тротуарної частини вул. Я. Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45233161-5-Будівництво тротуарів)

Очікувана вартість. Виконання робіт до 15.12.2020 року. Кошти місцевого бюджету

Торги відмінено

4 596 755.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Номер: c8515094c39b44d6965295801224ca0f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-30-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.09.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.09.2019 17:34 - 24.10.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.09.2019 № 182 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27.09.2019 № 182 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2019-08-21-001949-c 21.08.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Законодавства у сфері публічних закупівель при визначені відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розгляді тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення: 01.11.2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляд тендерних пропозицій. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.09.2019 № 235 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ДЕРЖІНВЕСТБУД», ПП Інвестиційно-будівельна компанія «АПОСТОЛ», ПП «Ялик», ТОВ «ВКП «АКТИВ», (далі - Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 16.09.2019 № 244, від 18.09.2019 № 250, від 20.09.2019 № 253, повідомлення про намір укласти договір 24.09.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.10.2019 № 14414-р/пк-пз, № 15390-р/пк-пз, яке оприлюднено 25.10.2019 відповідно. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 24651,40 грн, або 0,54 %, від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Поряд з цим, слід зазначити, що згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 08.10.2019 № 262 та інформацією оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу вказану процедуру закупівлі відмінено замовником у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі. У зв’язку з чим, Замовнику через електронну систему закупівель, надіслано запит про надання пояснень щодо підтвердження скорочення видатків на здійснення вищевказаної закупівлі. Проте, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вищезазначеного запиту пояснень не надано. Виходячи з вищевикладеного, в ході моніторингу Замовником не підтверджено документально наявність підстав для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися у відповідності до ст. 31 Закону. Таким чином, замовником відмінено торги не у відповідності до вимог ст. 31 Закону.
Період усунення порушень: 04.11.2019 10:40 - 19.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2019 10:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надаємо інформацію щодо усунення порушень, виявлених під час проведення моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту: 06.11.2019 15:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: -
Дата публікації: 18.11.2019 17:13

Запити/Пояснення