-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція тротуарної частини вул. Я. Мудрого в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45233161-5-Будівництво тротуарів)
Очікувана вартість. Виконання робіт до 15.12.2020 року. Кошти місцевого бюджету
Торги відмінено
4 596 755.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Номер:
c8515094c39b44d6965295801224ca0f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-30-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.09.2019 00:00
Період моніторингу:
30.09.2019 17:34 - 24.10.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.09.2019 № 182
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2019 № 182
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2019-08-21-001949-c 21.08.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Законодавства у сфері публічних закупівель при визначені відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розгляді тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення: 01.11.2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляд тендерних пропозицій.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 03.09.2019 № 235 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ДЕРЖІНВЕСТБУД», ПП Інвестиційно-будівельна компанія «АПОСТОЛ», ПП «Ялик», ТОВ «ВКП «АКТИВ», (далі - Переможець), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 16.09.2019 № 244, від 18.09.2019 № 250, від 20.09.2019 № 253, повідомлення про намір укласти договір 24.09.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.10.2019 № 14414-р/пк-пз, № 15390-р/пк-пз, яке оприлюднено 25.10.2019 відповідно.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 24651,40 грн, або 0,54 %, від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абз. 3 ч. 1 ст. 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт.
Поряд з цим, слід зазначити, що згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 08.10.2019 № 262 та інформацією оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу вказану процедуру закупівлі відмінено замовником у зв’язку з скороченням видатків на здійснення закупівлі.
У зв’язку з чим, Замовнику через електронну систему закупівель, надіслано запит про надання пояснень щодо підтвердження скорочення видатків на здійснення вищевказаної закупівлі.
Проте, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення вищезазначеного запиту пояснень не надано.
Виходячи з вищевикладеного, в ході моніторингу Замовником не підтверджено документально наявність підстав для відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися у відповідності до ст. 31 Закону.
Таким чином, замовником відмінено торги не у відповідності до вимог ст. 31 Закону.
Період усунення порушень:
04.11.2019 10:40 - 19.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2019 10:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію щодо усунення порушень, виявлених під час проведення моніторингу закупівлі
Дата публікації звіту:
06.11.2019 15:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
-
Дата публікації:
18.11.2019 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
b18339fec5004258aa08469837702c55
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
11.10.2019 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.10.2019 № 192
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
З огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-08-21-001949-c.c2 в електронній системі закупівель, відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-08-21-001949-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 07 серпня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 27 вересня 2019 року № 182 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Номер:
85a41fdffdbe49e496122cedf126d25c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2019 10:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2019 00:00
Опис:
1. В зв’язку з чим прийнято рішення про відміну торгів та на підставі яких документів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
4406507e6ce049cc9c3acd49d7efa592
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.11.2019 15:17