-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Мясо
Завершена
229 050.00
UAH з ПДВ
Номер:
315e84b80d5a4312a6e25b3fb69f700b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2019 00:00
Період моніторингу:
25.10.2019 11:53 - 15.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2019 № 56
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.10.2019 №56
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-08-21-000358-b 21.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушенням частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані (додатках), обґрунтування застосування переговорної процедури порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 05 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ Погонянський психоневрологічний інтернат (далі – Замовник) на 2019 рік (зі змінами), інформацію про проведення переговорної процедури, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів за державні кошти від б/д № б/н, пояснення замовника від 01.11.2019.
За результатами аналізу установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
За результатами моніторингу питання дотримання вимог законодавства при оприлюдненні інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 10 Закону, а саме: Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу укладений договір з переможцем торгів ПП «Маяк Агротехнології» з порушенням термінів та не оприлюднено додатки до договору, які відповідно до Розділу ХІІІ є невід’ємними частинами цього Договору в терміни, передбачені законодавством.
Період усунення порушень:
05.11.2019 15:11 - 20.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
05.11.2019 15:11
Запити/Пояснення
Номер:
51a6ca49ca9a44a1b6e2f92e19fde1e9
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
29.10.2019 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-08-21-000358-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1.Чому Замовником оприлюднено договір про закупівлю товарів за державні кошти без зазначення реквізитів сторін та істотних умов договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Номер:
e2ca138a5b7a413d90f2842a7de6b6cd
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
01.11.2019 15:32
Опис:
У відповідь на Ваше Пояснення з приводу рішення про моніторинг від 29.10.2019 року тендерний комітет Погонянського Психоневрологічного інтернату повідомляє наступне:
1. З технічних причин не мала можливості оприлюднити підписаний договір з внесеними реквізитами сторін ( не було можливості відсканувати договір). Зобов’язуємося намайбутнє контролювати оприлюднення інформації по закупівлях. (Копії Протоколу тендерного комітету № 25 від 29.10.2019 року та підписаний Договір додаються.)