• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільний автобус спеціалізований для перевезення школярів

Торги відмінено

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Номер: 03b4870642a04aa681382589573766b3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-09-24-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 24.09.2019 15:38 - 18.10.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.09.2019 № 180 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року №8, на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-21-001563-с, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 серпня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 95) 325-90-08, svet-lana.n@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Бузької сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 19.08.2019 (далі – ТД), та зміни до неї, затверджені протоколом тендерного комітету від 02.09.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Укрснаб-Сервіс» та ТОВ «Абсолют-2016»; протоколи засідань тендерного комітету від 02.09.2019 та 25.09.2019. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-08-30-001563-с не зазначив інформацію, яка передбачена пунктом та 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме джерело фінансування закупівлі. Крім того, встановлено невідповідність інформації щодо кінцевого строку подання пропозицій, оприлюдненій в оголошенні про проведення відкритих торгів (13.09.2019) з даними, зазначеними в пункті 1 розділу 4 ТД «Подання та розкриття тендерної пропозиції» — 15.09.2019. Водночас, Замовник прийняв рішення щодо внесення змін до ТД (протокол від 02.09.2019), проте оприлюднив ці зміни в електронній системі закупівель 05.09.2019, чим порушив строки, встановлені вимогами абзацу третього частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. На порушення вимог частини четвертої статті 28 Закону Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрснаб-Сервіс» 25.09.2019, тобто у строк понад п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (16.09.2019). Разом з тим, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 25.09.2019, Замовник одним рішенням відхилив тендерні пропозиції двох учасників, а саме ТОВ «Укрснаб-Сервіс» та ТОВ «Абсолют-2016», одночасно. Таким чином, Замовником порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону щодо порядку розгляду тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ «ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА» встановлено наступне. У зв’язку з відхиленням 25.09.2019 тендерної пропозиції ТОВ «Абсолют-2016» наступною з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, є пропозиція ПрАТ «ІСУЗУ-АТАМАН УКРАЇНА». Станом на дату закінчення моніторингу закупівлі (09.10.2019) Замовником розглядається тендерна пропозиція цього учасника понад п’ять робочих днів. При цьому повідомлення про продовження її розгляду в електронній системі закупівель відсутнє. Отже, Замовником порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону в частині дотримання строків розгляду тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 09.10.2019 16:09 - 26.10.2019 00:00
Дата публікації висновку: 09.10.2019 16:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відмінено процедуру відкритих торгів з підстави, що передбачена згідно ч.1 ст. 31 Закону, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 16.10.2019 11:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
Опис: -
Дата публікації: 16.10.2019 11:39