• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Масло вершкове

Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.

Завершена

148 715.10 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 487.00 UAH
Номер: b3082ee783e1485394a9170ae22c8311
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-20-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.02.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 21.02.2020 09:06 - 14.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.02.2020 № 37 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 37. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-21-000045-b 21.08.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, yarema.zakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини третьої статті 17 та частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції, встановлено порушення вимог частини першої та четвертої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, укладення договору закупівлі та додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов'язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, тендерна документація рішенням тендерного комітету від 20.08.2019 № 17, протокол розгляду тендерної пропозиції ПП «Товарна База» від 12.09.2019 № 21, тендерна пропозиція ПП «Товарна База», повідомлення про намір укласти договір від 13.09.2019, договір поставки від 26.09.2019 № Л/НХ-19453/НЮ. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (оригіналу чи нотаріально завіреної довідки виданої уповноваженим органом, витягу з реєстру, довідки довільної форми тощо). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація (п. 1.1. Додатку № 1Б) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі (corruptinfo.nazk.gov.ua), доступ до якого є вільним. Відповідно до п. 2.4 Додатку № 6 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам згідно технічної специфікації, учасники повинні подати копію протоколу випробувань виданого акредитованим підприємством стандартизації, метрології та сертифікації на відповідність жирності масла. Проведеним моніторингом встановлено, що у завантаженій ПП «Товарна база» фотокопії протоколу випробувань продукції від 04.09.2019 № 440-Х/19, виданої ДП «Львівстандартметрологія» відсутня інформація про виробника продукції. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовником тендерну пропозицію ПП «Товарна база» не відхилено, а укладено договір поставки від 26.09.2019 № Л/НХ-19453/НЮ.
Період усунення порушень: 02.03.2020 15:59 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.03.2020 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Згідно умов тендерної документації учасник повинен надати копія протоколу випробувань виданного акредитованим підприємством стандартизації, метрології та сертифікації на відповідність жирності масла. В складі пропозиції учасника міститься протокол випробувань на відповідність жирності масла вершкового виданого Державним підприємством «Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» ДП «Львівстандартметрологія», що відповідає п. 2.4 додатку 6 тендерної документації.
Дата публікації звіту: 10.03.2020 17:11