• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з харчування для лікувально-профілактичного закладу)

Завершена

2 751 900.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 760.00 UAH
Номер: 9d5498ce7b924ecc9b1f6ec86af23fd6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-21-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.10.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.10.2019 16:17 - 11.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.10.2019 № 195 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 17.10.2019 № 195 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2019-08-21-000026-a 21.08.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 4 частини 1статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11.11.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 31.07.2019 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Дженджера Оксана Петрівна (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 13.09.2019 б/н про розгляд тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.10.2019 № 000026. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Переможцем у складі тендерної пропозиції не надано листи-відгуки від замовників щодо виконання аналогічних договорів, чим не дотримано вимог пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» додатку 1 ТД «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» ТД. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник в порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Дженджера Оксана Петрівна як таку, що не відповідає умовам ТД, та уклав з ним договір від 01.10.2019 № 000026 на загальну суму 2 739 175,00 грн.
Період усунення порушень: 12.11.2019 15:26 - 27.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2019 15:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі Висновку від 12 листопада 2019 року Північного офісу Держаудитслужби, встановлено порушення відповідно до яких інформуємо про причини неможливості усунення виявлених порушень. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" виявлено, що у документах пропозиції відсутні відгуки до аналогічних договорів. 17.09.2019 року Учасником надано до установи замовника оригінали в паперовому вигляді, пронумеровано та прошнуровано пакет документів Тендерної пропозиції. Зазначений паперовий варіант Тендерної пропозиції містить копії листів-відгуків (копії прикладаються). Другий учасник процедури закупівлі ФОП "ТІТАРЕНКО ВІТА ВАСИЛІВНА" у свої пропозиції не надано більше документів які вимагались вимогами тенетної документації. Відповідно до основних принципів закупівлі, максимально економія та ефективність, об’єктивна неупереджена оцінка тендерних пропозицій, було прийнято колегіальне рішення, щодо віднесення зазначеного до пропотолу формальних помилок (копія додається). Зазначене рішення було прийнято у зв’язку із нагальною потребою у забезпечені пацієнтів госпіталю – ветеранів та учасників бойових дій харчуванням для лікувально-профілактичного закладу. Усунути порушення шляхом розірвання Договору не можливо, оскільки з метою укладання договору з новим постачальником послуг необхідне проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів, що є тривалим процесом та унеможливить безперервне забезпечення харчуванням пацієнтів госпіталю – ветеранів та учасників бойових дій.
Дата публікації звіту: 19.11.2019 14:00