• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38

Завершена

27 827 641.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 278 200.00 UAH
Номер: 731a441c184c405bbe187accfa174d7c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-18-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2020 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 18.02.2020 10:35 - 11.03.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.02.2020 № 6 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 18.02.2020 №6 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2019-08-20-002743-c 20.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 95) 420-18-76, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, а також порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ПФ «ТІМВЕЛ». За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 20.08.2019 (протокол №50), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДОПТТОРГ», приватного акціонерного товариства «Сумбуд» (далі – АТ «Сумбуд»), приватної фірми «ТІМВЕЛ» (далі – ПФ «ТІМВЕЛ»), протоколи засідань тендерного комітету від 11.09.2019 № 52, від 01.10.2019 № 55, від 03.10.2019 № 56, від 07.10.2019 № 57, повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2019, договір від 23.10.2019 № 71-19. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника (пункт 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства, а саме: містить підставу зміни істотних умов договору відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону у той час, як підстави зміни істотних умов договору про закупівлю, визначені цим пунктом, можуть застосуватись замовниками виключно в разі, якщо предметом закупівель є товари, а не роботи. За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 03.10.2019 №56 Замовник відхилив тендерну пропозицію АТ «Сумбуд» через невідповідність вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (в тендерній пропозиції АТ «Сумбуд» відсутній наказ на призначення Бритова О. Б. головою правління АТ «Сумбуд» у 2017 році). При цьому, у складі тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» міститься витяг з протоколу №1 загальних зборів акціонерів публічного акціонерного товариства «Сумбуд» від 21.04.2017 щодо зміни типу товариства (з публічного на приватне) та зміни найменування Товариства; витяг із протоколу №1 засідання Наглядової ради публічного АТ «Сумбуд» від 21.04.2017, відповідно до якого Бритова О.Б. обрано головою правління на новий термін; наказ голови правління ВАТ «Сумбуд» Бритова О.Б. від 22.04.2009 №16-к про те, що він приступає до виконання обов’язків голови правління ВАТ «Сумбуд», що відповідає вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, яким визначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Також, АТ «Сумбуд» у складі тендерної пропозиції надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) станом на 19.10.2018 та виписку з ЄДР від 05.04.2018, які підтверджують, що керівником АТ «Сумбуд» є Бритов О.Б. Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію АТ «Сумбуд» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. Аналізом тендерної пропозиції учасника ПФ «ТІМВЕЛ», установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 02.02.2019 №3, що міститься у складі тендерної пропозиції ПФ «ТІМВЕЛ», зазначений учасник планує залучити для виконання робіт 26 найменувань обладнання та техніки, при цьому, у складі тендерної пропозиції не надано розрахунку вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, що не відповідає вимогам пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Також, ПФ «ТІМВЕЛ» у складі тендерної пропозиції не надано копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/або копію виписки з ЄДР (надано витяг з ЄДР), чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку 6 до тендерної документації Замовника. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПФ «ТІМВЕЛ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 23.10.2019 № 71-19 на суму 26 248 930,80 гривень.
Період усунення порушень: 02.03.2020 10:23 - 17.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 02.03.2020 10:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради відповідно до вимог частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами), надає заперечення до висновку за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38».
Дата публікації звіту: 06.03.2020 10:24