• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп'ютери та ноутбуки)

Джерело фінансування - Державний бюджет

Завершена

401 706.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 401.71 UAH
Номер: f1839ec357ff4c0f963b9c272970cd40
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-29-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2019 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 29.08.2019 16:50 - 20.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.08.2019 № 45 Кропивницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 29.08.2019 № 45 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-08-20-002187-c 20.08.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 10 частини 2 статті 22 Закону. За результатом аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 30.08.2019, Замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 30.08.2019 № 3, внесено зміни до тендерної документації, як це передбачено частиною 2 статті 23 Закону
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 20.08.2019 № 2, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник зазначив, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів», без дати початку перебігу строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, чим порушено вимоги пункту 10 частини 2 статті 22 Закону. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 30.08.2019, Замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 30.08.2019 № 3, внесено зміни до тендерної документації, як це передбачено частиною 2 статті 23 Закону.
Період усунення порушень: 05.09.2019 18:04 - 20.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2019 18:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Тендерним комітетом усунено порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата публікації звіту: 06.09.2019 09:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 06.09.2019 12:11

Запити/Пояснення