-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області
Завершена
4 774 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 10 000.00 UAH
Номер:
487bb7b9d95540789ff3dd37ce26a413
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-10-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2019 00:00
Період моніторингу:
22.10.2019 14:15 - 12.11.2019 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.10.2019 №58
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.10.2019 №58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-08-20-000268-b 20.08.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» за відсутності підстав, чим порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані (додатках), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлене порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2019 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік відділу освіти, культури, молоді та спорту Оратівської селищної ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «ЖК-Гарант», ТОВ «Олеріт», тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Вінбуд-сервіс», протоколи засідань тендерного комітету від 11 вересня 2019 року №35, від 16 вересня 2019 року №36, від 18 вересня 2019 року №37, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 04 жовтня 2019 року №140, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 25 жовтня 2019 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу, установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ЖК-Гарант», яка була найбільш економічно вигідною відхилена замовником у зв’язку з невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації, а саме, в складі тендерної пропозиції учасника міститься файл з банківською гарантією від 30 серпня 2019 року № 16975/19-ТГ, виданою AT «Банк інвестицій та заощаджень», але відповідно до інформації, зазначеної в довідці виданої ГУ ДФС у Вінницькій області від 22.08.2019 року №12502/10/02-32-50-09-01, наданої учасником, даний банк не міститься в переліку банків, в яких обслуговується учасник - TOB "ЖК - Гарант". Отже, електронна банківська гарантія подана учасником не з обслуговуючого банку, що не відповідає умовам тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 11 вересня 2019 року №35).
При цьому, замовником у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції); вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія, яка подається учасником з обслуговуючого банку(ів), форма та зміст якої повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року №639 (із змінами).
Згідно вимог замовника, визначених у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації учасником ТОВ «ЖК-Гарант» завантажено в електронну систему закупівель банківську гарантію від 30 серпня 2019 року №16975/19-ТГ, видану AT «Банк інвестицій та заощаджень» (файл «16975 ЖК Гарант_ГАРАНТІЯ_30 08 2019.rar).
Водночас, відповідно до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Національного банку України від 21 січня 2004 року №22, зареєстрованої в Міністерстві
юстиції України 29 березня 2004 року за № 377/8976 обслуговуючий банк – це банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність».
Поряд з цим, у відповідності до вимог пункту 2 розділу V тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖК-Гарант» надано довідку, видану ГУ ДФС у Вінницькій області від 22.08.2019 року №12502/10/02-32-50-09-01, в якій міститься інформація про наявність відкритих рахунків в обслуговуючих банках учасника,.
Отже, замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЖК-Гарант» за відсутності підстав, визначених у пункті 4 частини першої статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, та уклав договір з ТОВ «Вінбуд-сервіс» вартістю 4496071,28 грн.
Період усунення порушень:
13.11.2019 09:36 - 28.11.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2019 09:36
Оскарження висновку в суді
Опис:
Позовна заява
Дата публікації:
10.12.2019 12:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення.
Дата публікації звіту:
20.11.2019 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
e5de12374f8b4105b9bd702edfd86cd0
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2019 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів (початкова школа) смт. Оратів із впровадженням енергозберігаючих технологій по вул. Паркова, 18, смт. Оратів, Оратівського району Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-08-20-000268-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав відхилено пропозицію учасника ТОВ «ЖК – Гарант»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.