• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

38064 - Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба; 17137 Тренажер для тривалого пасивного розробляння кістей рук / променезап'ястного суглоба

38064 - Тренажер для тривалої пасивної розробки гомілковостопного суглоба; 17137 Тренажер для тривалого пасивного розробляння кістей рук / променезап'ястного суглоба

Завершена

260 896.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Номер: 017142b18d9a4478bd312f3fc2a5d3b3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-08-21-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.08.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 21.08.2019 15:29 - 14.09.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.08.2019 № 149 Миколаїв Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-08-19-000930-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 серпня 2019 року. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Миколаївська, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення абзацу восьмого пункту 1 розділу ІІ Порядку № 454. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 3 та 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Державної реабілітаційної установи «Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Мрія» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 19.08.2019 № 2); тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 20.08.2019 № 1), оприлюднена в електронній системі закупівель 20.08.2019 о 13:52 (далі – тендерна документація в редакції від 20.08.2019); інформація з Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог абзацу восьмого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), не зазначив код та назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію, яка передбачена пунктами 9-1 та 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме: умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки за критерієм «ціна» не містить інформацію про врахування податку на додану вартість. Крім того, тендерна документація в редакції від 20.08.2019 на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону містить посилання на конкретну торговельну марку (конструкцію, тип предмета закупівлі, джерело його походження, виробника), при цьому відсутній вираз «або еквівалент», а саме: Замовник визначив предметом закупівлі «Пристрій для реабілітації MOTOmed gracile 12 для ніг та рук», виробником якого згідно Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення є Reck-Technik GmbH & Co. KG (Німеччина). Також за результатами проведеного аналізу встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону в технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі не передбачив необхідність застосування заходів із захисту довкілля. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону не оприлюднив в електронній системі в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації, оприлюдненої 20.08.2019.
Період усунення порушень: 22.08.2019 11:53 - 10.09.2019 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2019 11:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш Висновок про наявність порушень від 22.08.2019 р. надаємо інформацію про усунення порушень: 1. Усунено порушення вимог абзацу восьмого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 , а саме зазначено код та назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. 2. Усунено порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено умови оплати та джерело фінансування закупівлі. 3. Усунено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону, а саме в описі методики оцінки за критерієм «ціна» зазначено інформацію про врахування податку на додану вартість. 4. Усунено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі", а саме назва предмету закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку та приведена у відповідність до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». 5. Усунено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі", а саме в технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі передбачено необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 6. Усунено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону "Про публічні закупівлі", а саме оприлюднено в електронній системі в окремому документі перелік змін, що вносились до тендерної документації, оприлюдненої 20.08.2019 р.
Дата публікації звіту: 28.08.2019 15:07

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionDescription: Так
Опис: -
Дата публікації: 28.08.2019 15:12