-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бульдозер Б10М або еквівалент
Торги відмінено
2 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 500.00 UAH
Номер:
4efc460b26344d32a85a4afa51e8a77d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-17-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2019 00:00
Період моніторингу:
17.09.2019 12:39 - 09.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.09.2019 № 56
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 16.09.2019 № 56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-08-19-000918-b 19.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень на запит, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 09.10.2019 відмінено зазначену процедуру закупівлі, у зв'язку з неможливістю усунення порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень на запит, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Ічнянської міської ради «Ічнянське виробниче управління житлово-комунального господарства» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішеннями тендерного комітету від 28.08.2019 № 69 (далі – тендерна документація), запит до процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 18.09.2019, відповідь Замовника на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 20.09.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного малого виробничо-комерційного підприємства «Ассоль» (далі – ПМВКП «Ассоль»), протокол засідання тендерного комітету від 13.09.2019 № 73, повідомлення про намір укласти договір з ПМВКП «Ассоль» від 13.09.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Постійно діюча адміністративна колегія, орган оскарження) від 08.10.2019 № 14476-р/пк-пз.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме:
- не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону;
- містить вимоги щодо надання переможцем торгів інформації, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація розміщена у відкритому реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua та не вимагається від переможця торгів.
У зв’язку з прийняттям до розгляду органом оскарження скарги від учасника процедури, з 26 вересня 2019 року здійснення моніторингу було призупинено.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії від 25.09.2019 скаргу прийнято до розгляду та рішенням від 08.10.2019 зобов'язано Комунальне підприємство Ічнянської міської ради «Ічнянське виробниче управління житлово-комунального господарства» скасувати рішення про визначення Приватного малого виробничо-комерційного підприємства «Ассоль» переможцем за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-08-19-000918-b.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 09.10.2019 відмінено зазначену процедуру закупівлі, у зв'язку з неможливістю усунення порушень.
Період усунення порушень:
21.10.2019 11:43 - 04.11.2019 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2019 11:43
Оскарження висновку в суді
Опис:
інформація відсутня
Дата публікації:
02.04.2021 08:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
закупівля відмінена
Дата публікації звіту:
02.04.2021 08:56
Запити/Пояснення
Номер:
5b155803bf1343a0ba765a05bb3a245a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.09.2019 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комунальним підприємством Ічнянської міської ради «Ічнянське виробниче управління житлово-комунального господарства» (далі – Замовник) машини для земляних робіт (бульдозера Б10М) за кодом ДК 021:2015:43210000-8 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-08-19-000918-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
I. У зв’язку з чим тендерна документація Замовника, затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 28.08.2019 №69:
- не містить умову про надання учасниками торгів інформації у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, встановлених пунктами 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, як це передбачено частиною третьою статті 17 Закону?
- містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформації в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, при тому, що така інформація розміщена у відкритому реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua та не вимагається від переможця торгів?
II. Чому тендерним комітетом Замовника не відхилено тендерну пропозицію ПМВКП «Ассоль» як таку, що не відповідала умовам тендерної документації з нижченаведених підстав.
1. Згідно з вимогами п.6 розділу ІІІ тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4)». В додатку 4 до тендерної документації «Технічні вимоги на закупівлю: код CPV за ДК 021:2015 код 43210000-8 Машини для земляних робіт (Бульдозер Б10М або еквівалент)» зазначено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати «гарантійний лист Учасника про те, що разом з товаром Учасник надає Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з відміткою «Знятий з обліку». Натомість, в пропозиції ПМВКП «Ассоль» такий гарантійний лист відсутній.
2. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної пропозиції Замовник вимагає, що «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника. У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису а також відбитки печатки».
Натомість, ПМВКП «Ассоль» в тендерній пропозиції надані:
- квитанції про прийняття органами статистики фінансової звітності (балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів), отримані учасником в електронній формі, які не містять підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника;
- копії Статуту та контракту з директором від 25.03.2019, які не містять дати підпису уповноваженої посадової особи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
7025aec4c5834bc4b99bab4d53e761b7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.09.2019 17:42
Опис:
Згідно частини третьої, ст.17 Закону відсутнє будь-яке твердження, що Замовник «ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ» вимагати від Учасників підтвердження інформації у довільній формі згідно пункті 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону у складі тендерної пропозиції.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» не вказано такої інформації, що Замовник «НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ» вимагати від Учасників інформації, що міститься у відкритих реєстрах.
Також зазначаємо, що згідно розділу 3, ст.22 Закону «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тому зауваження згідно даного моменту є повністю безпідставним та таким, що суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер:
b218600bf9f24b9dba11a51cda911309
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
26.09.2019 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.10.2019 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.09.2019 №58
Чернігів
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття до розгляду органом оскарження скарги за номером в електронній системі закупівель
UA-2019-08-19-000918-b.b3,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі
UA-2019-08-19-000918-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 17 вересня 2019 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудистлужби в Чернігівській області від 16 вересня 2019 року № 56 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Номер:
e2f82789bf674aed9c002113ad683411
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
02.04.2021 08:58
Опис:
порушення усунутоб закупівля відмінена