• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Будівництво напірного каналізаційного колектору від КНС-1 (ПХЗ) до очисних споруд м. Павлоград

Джерело фінансування - місцевий бюджет

Завершена

28 567 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 142 839.50 UAH
Номер: 04fe5782ffae44bb85235d02ffb35583
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-07-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 07.02.2020 19:45 - 29.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.02.2020 № 32 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 07.02.2020 № 32 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2019-08-19-000429-a 19.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, zabolotnya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Будівельна група «Кітоврас» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Будівельна компанія «Норма», ТОВ «Іст Таерс», ТОВ «Гемма», ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Механомонтаж», ТОВ «Карон груп» та ТОВ «Будівельна індустрія «Грандстрой», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесенні змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесенні змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 04.09.2019 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Норма» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «Норма»), товариства з обмеженою відповідальністю «Іст Таерс» (далі – ТОВ «Іст Таерс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Гемма» (далі – ТОВ «Гемма»), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма «Механомонтаж» (далі – ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Механомонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група «Кітоврас» (далі – ТОВ «Будівельна група «Кітоврас»), товариства з обмеженою відповідальністю «Карон груп» (далі – ТОВ «Карон груп») та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна індустрія «Грандстрой» (далі – ТОВ «Будівельна індустрія «Грандстрой»), протоколи засідання тендерного комітету від 18.09.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2019, договір про закупівлю від 23.10.2019 №139, додаткову угоду від 23.10.2019 № 1, додаткову угоду від 24.12.2019 № 2 та додаткову угоду від 27.12.2019 № 3, пояснення та документи, отримані 17.02.2020 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім цього, за результатами моніторингу установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна група «Кітоврас», через надання в її складі заповненої форми тендерної пропозиції складеної не у відповідності до вимог визначених Додатком № 4 тендерної документації та надання завіреної копії листа-згоди на обробку персональних даних, який не містить дати створення документу та реєстраційного номеру. Водночас у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельна група «Кітоврас» надано заповнену згідно з вимогами Додатку № 4 тендерної документації форму тендерної пропозиції, яка відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Також тендерна пропозиція учасника ТОВ «Будівельна група «Кітоврас» містить завірені копії листів-згоди на обробку персональних даних. Відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згодою суб’єкта персональних даних є добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Отже учасником ТОВ «Будівельна група «Кітоврас» надано листи-згоди володільців персональних даних, які створено 06.09.2019 відповідно до вимог законодавства про захист персональних даних. Таким чином Замовник у порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна група «Кітоврас» та уклав договір з ТОВ «Будівельна індустрія «Грандстрой». Різниця між вартістю тендерної пропозицій ТОВ «Будівельна група «Кітоврас» та ТОВ «Будівельна індустрія «Грандстрой» (за результатами аукціону) складає 639 500,00 гривень.
Період усунення порушень: 28.02.2020 15:07 - 14.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2020 15:07

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позовну заяву від 12.03.2020 щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі про встановлення та усунення порушення.
Дата публікації: 16.03.2020 09:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з інформацією, викладеному у ньому, у тому числі, щодо встановлення порушень вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України), а також щодо наявності порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України, зокрема щодо відсутності правових підстав у замовника для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна група «Кітоврас». Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 7-1 Закону вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації звіту: 05.03.2020 15:46

Запити/Пояснення