• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» за адресою Полтавська область м. Карлівка, вул. Радевича, 2» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція).

Завершена

2 247 355.15 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 473.55 UAH
Номер: a34ec7cc8af44abe82bf11060eda2a47
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-16-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.10.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 16.10.2019 18:31 - 06.11.2019 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.10.2019 № 66 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 16.10.2019 № 66 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2019-08-19-000252-a 19.08.2019, Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 50) 862-98-00, i_nepogodin@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Порядку № 454 при складанні тендерної документації та її відповідності вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення, пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону та абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами оприлюднення інформації про закупівлю встановлення порушення абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: дотримання замовником вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 при складанні тендерної документації та її відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів; затверджених Уповноваженим органом; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 19.08.2019 б/н (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ТОВ «СМАРТОМ», ПП «Будгазконсалтинг ЛТД», ПП «КРИСТАЛ 2007»; протоколи засідань тендерного комітету замовника; повідомлення про намір укласти договір; договір від 10.10.2019 № 341/19; пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено наступне. Замовник зазначив, що вартість робіт визначається на основі Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, Настанов ДСТУ Б Д.1.1-(2-9):2013. Вказане відображено в проекті договору, який є Додатком 4 до тендерної документації. Необхідно зазначити, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис робіт, що закуповуються у тому числі їх технічні та якісні характеристики, на що вказують норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Так, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», на що вказують норми розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України17.03.2016 № 454 (далі – Порядку 454). Для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, на що вказує пункт 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Враховуючи норми законодавства, тендерна документація, окрім іншого, повинна містити відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї. При цьому, тендерна документація замовника не містить відомості ресурсів. З урахуванням вищезазначеного, тендерна документація замовника не відповідає нормам пункту 3 частини другої статті 22 Закону. У процедурі закупівлі прийняли участь чотири учасника: ТОВ «Смартом», ПП «Будгазконсалтинг ЛТД», ПП «КРИСТАЛ 2007» та ПП «Квартал». В ході моніторингу встановлено, що замовник згідно протоколу засідання тендерного комітету від 05.09.2019 б/н, керуючись пунктом 4 частини першої статті 30 Закону, відхилив пропозицію учасника ТОВ «Смартом», що передбачено вказаною нормою Закону. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» замовник визначив вказаного учасника переможцем та прийняв рішення про намір укласти договір, про що свідчить протокол засідання тендерного комітету від 10.09.2019 б/н. В подальшому замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ПП «Будгазконсалтинг ЛТД», що вказано у протоколі засідання тендерного комітету від 23.09.2019 б/н. Щодо зазначеного слід вказати, що календарним графіком виконання робіт по об’єкту: Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича» за адресою Полтавська область м. Карлівка, вул. Радевича, 2 від 02.09.2019 №16 (стор. 78 тендерної пропозиції), який поданий у складі тендерної пропозиції не засвідчено відповідність вимогам замовника, встановленим при проведенні процедури закупівлі. Так, в перелік видів робіт учасником не включено вентиляцію, що передбачена технічними вимогами до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації). Також, замовник у відповіді на запит, який розміщений через електронну систему закупівель, посилається на висновки організації, що згідно договору буде здійснювати технічний нагляд та має в своєму штаті сертифікованого інженера технагляду. Згідно висновків було визначено, що надана кошторисна документація не відповідає технічному завданню. Окрім вказаного замовником через електронну систему закупівель повідомляється, що роботи по влаштуванню вентиляції, згідно наданого ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» календарного графіку, не заплановані до виконання в 2019 році. З огляду на вказане пропозиція ПП «Будгазконсалтинг ЛТД» відхилена замовником, при цьому відхилення тендерної пропозиції переможця передбачено пунктом 2 частини першої статті 30 Закону, а не пунктом 4 частини 1 вказаної статті. В подальшому визначено переможця відкритих торгів ПП «КРИСТАЛ 2007» та прийнято рішення про намір укласти договір згідно протоколу засідання тендерного комітету від 26.09.2019 б/н. Установлено, що у складі тендерної пропозиції ПП «КРИСТАЛ 2007» в порушення вимог тендерної документації замовника не подано наступні документи: - посвідчення працівників, чим порушено вимоги тендерної документації замовника (пункт 5 розділу ІІІ); - тендерну пропозицію, яка містить остаточну ціну тендерної пропозиції з урахуванням проведеного аукціону, що передбачалось тендерною документацією замовника (пункт 1 розділу V). Так, передбачено подати тендерну пропозицію, оформлену згідно з Додатком 2 до тендерної документації та скріплену підписом уповноваженої особи і завірену печаткою учасника. Також встановлено, що тендерною документацією замовника (пункт 5 розділу ІІІ) передбачено документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на закупівлю робіт по «Реконструкції». При цьому, учасник повинен надати копію договору та лист - відгуку контрагента. У складі тендерної пропозиції ПП «КРИСТАЛ 2007» подано договір від 08.05.2018 № 137/18, невід’ємною частиною якого є додаток «Проектно-кошторисна документація», на що вказує розділ 10 даного договору. Натомість, у складі тендерної пропозиції ПП «КРИСТАЛ 2007» не подано проектно-кошторисну документацію, яка є невід’ємною частиною аналогічного договору. Отже, подання не в повному обсязі аналогічного договору від 08.05.2017 № 137/18 не є виконанням вимог тендерної документації. Враховуючи викладене, пропозиція ПП «КРИСТАЛ 2007» не відповідає вимогам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «КРИСТАЛ 2007» та за результатом розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника визнав переможцем (протокольне рішення тендерного комітету замовника від 26.09.б/н). В порушення норм абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі та уклав з ПП «КРИСТАЛ 2007» договір від 10.10.2019 № 341/19. Відповідно до норм абзацу 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Встановлено, що замовником не оприлюднено додатки «Календарний графік виконання робіт» та «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», які є невід’ємними частинами договору від 10.10.2019 № 341/19, чим порушено абзац 8 частини першої статті 10 Закону. Необхідно вказати, що згідно абзацу 2 пункту 2 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 (далі – Порядок № 477) визначено, що «автоматизоване робоче місце замовника/учасника – електронний сервіс на авторизованих електронних майданчиках, який забезпечує створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі, створення, подання і зміну інформації та документів для участі у процедурах закупівель, одержання інформації та повідомлень про закупівлі, подання скарг до органу оскарження в електронній системі закупівель через мережу Інтернет». Крім того, пунктом 10 Порядку № 477 визначено, що «…оприлюдненням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу».
Період усунення порушень: 05.11.2019 18:30 - 20.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 05.11.2019 18:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою встановлення законності та дотримання вимог чинного законодавства забезпечено розгляд результатів моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-08-19-000252-a. Виявлені результати відображено у Висновку, згідно якого встановлено окремі недоліки. Задля усунення виявлених недоліків договір на суму 2060000,00 грн., укладений за результатами процедури закупівлі, розірвано через неможливість усунення порушень. Кошти в сумі 210093,67 грн. повернуті підрядником на рахунок замовника. Отже, заходи Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області дали змогу вчасно відреагувати на порушення законодавства. В подальшому буде забезпечуватись підготовка документів для проведення процедур закупівель на найвищому рівні. Вдячні за сприяння у встановленні законного та ефективного витрачання коштів.
Дата публікації звіту: 11.11.2019 13:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionDescription: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 14.11.2019 15:50

Запити/Пояснення