• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт житлового фонду: демонтаж, монтаж, обрамлення дверей шахти, пусконалагоджувальні роботи пасажирських та вантажопасажирських ліфтів у будинках Київського району, Приморського району, Суворовського району м. Одеси

Кількість ліфтів 29: 21 пасажирський ліфт та 8 вантажопасажирських ліфтів. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.

Торги відмінено

33 642 410.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 33 642.41 UAH
Номер: 222d8e07389549ffa27ff000b53e400d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-15-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.11.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 15.11.2019 14:49 - 07.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.11.2019 Одеса № 399 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 15.11.2019 службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 15.11.2019 Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 15.11.2019 № 399 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1. UA-2019-08-16-000726-c 16.08.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vasilvasil77@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту міського господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено рішенням тендерного комітету від 16.08.2019, тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Виробниче обєднання Стальканат-Сілур» (далі – ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур»), повідомлення про намір укласти договір від 13.09.2019. За результатами аукціону тендерна пропозиція ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ» визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Замовником, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 10.09.2019 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛІФТ-МАРКЕТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (далі – ТД). Відповідно до повідомлення про намір укласти договір, оприлюдненого Замовником 13.09.2019 в електронній системі закупівель, за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам ТД Замовника, переможцем торгів визнано ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур». За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне. 1) Замовником відповідно до умов форми 1 Додатку 2 до ТД встановлено наступні вимоги: учасниками надається Довідка про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригінал ліцензії або завірена належним чином копія. Учасник ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав оригінал ліцензії або завірену належним чином копію на програмний комплекс, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині; 2) Замовником відповідно до умов частини 5 розділу ІІІ ТД встановлено наступні вимоги: учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або засвідчену (засвідчені) учасником копію (копії) документа (документів), який (які) підтверджує (підтверджують) наявність у учасника транспортних засобів для виконання робіт, що є предметом закупівлі, вказаних учасником у другій графі таблиці форми І. Учасник ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав оригінал або засвідчену учасником копію документа, який підтверджує наявність у учасника транспортного засобу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, а саме Богдан 2112-81, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД в цій частині; 3) Замовником відповідно до умов частини 5 розділу ІІІ ТД встановлено наступні вимоги: для документального підтвердження наявності обладнання вказаного учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали або засвідчені учасником копії документів, що підтверджують право власності або користування, або залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/ або договору (договорів) оренди, та/або договору користування чи надання послуг тощо. Учасник ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» у складі тендерної пропозиції не надав зазначені документи, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та ТД в цій частині; 4) Замовником відповідно до умов п. 11 Додатку 5 до ТД встановлено наступні вимоги: учасник повинен подати копію звіту про фінансові результати і балансу за останній звітний період. Відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію звіту про фінансові результати за І півріччя 2019 року, що не відповідає вимогам ТД в цій частині. 5) Замовником відповідно до умов п. 2 Додатку 5 до ТД встановлено наступні вимоги: учасник повинен подати оригінал чи засвідчену копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, що не відповідає вимогам ТД в цій частині. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозицію ПрАТ «ВО «Стальканат-Сілур» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. Слід зазначити, що згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 29.11.2019 відмінено зазначену процедуру закупівлі.
Період усунення порушень: 02.12.2019 17:43 - 17.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 02.12.2019 17:43

Запити/Пояснення