• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 31210000-1 – Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (пости секціонування контактної мережі)

(пости секціонування контактної мережі)

Завершена

10 790 001.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 950.01 UAH
Номер: 800cd1ff00f94b5e9c58de8d4a33f4e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.01.2020 14:20 - 31.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2020 № 3 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 08.01.2020 № 3 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-08-16-001495-a 16.08.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, zabolotnya.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Д.А. Будснаб» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ) установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Дорбуд-монтаж», ТОВ «Інтер холд трейд» та ТОВ «Юаском» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південна залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 04.09.2019 № 557/2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Дорбуд-монтаж» (далі – ТОВ «Дорбуд-монтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інтер холд трейд» (далі – ТОВ «Інтер холд трейд»), товариства з обмеженою відповідальністю «Д.А. Будснаб» (далі – ТОВ «Д.А. Будснаб») та товариства з обмеженою відповідальністю «Юаском» (далі – ТОВ «Юаском»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) № 15828-р/пк-пз від 01.11.2019, № 15835-р/пк-пз від 01.11.2019, № 15836-р/пк-пз від 01.11.2019 та № 17222-р/пк-пз від 22.11.2019, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.11.2019, протокол засідання тендерного комітету 03.12.2019 № 557/6, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 16.12.2019 № П/Е-191859/НЮ. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що пунктом 1 розділу 1 додатку № 1 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій інформації (у довільній формі) стосовно наявних складських приміщень та автотранспортних засобів. У разі відсутності в учасника складських приміщень та автотранспортних засобів надати інформацію про пункт навантаження та власників транспортних засобів, якими предмет закупівлі буде доставлений до структурних підрозділів філії. Водночас учасник ТОВ «Д.А. Будснаб» у складі тендерної пропозиції надав довідку, що містить інформацію про укладені договори з транспортними компаніями, із залученням яких продукція буде доставлена до структурних підрозділів філії та місцезнаходження пункту навантаження. При цьому зазначена довідка не містить інформації про власників транспортних засобів, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 1 додатку № 1 тендерної документації Замовника. Однак на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Д.А. Будснаб», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та всупереч вимогам абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозиції.
Період усунення порушень: 16.01.2020 17:14 - 31.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 16.01.2020 17:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до умов пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасникам необхідно було надати інформація у довільній формі, зокрема щодо власників транспортних засобів, якими предмет закупівлі буде доставлений до структурних підрозділів філії. Вимог щодо вказання якоїсь певної інформації тендерна документація не містила. Тому надавши інформацію, що продукція буде доставлена до пункту призначення із залученням автотранспортних засобів транспортних компаній, учасник виконав умови тендерної документації. Процедура завершано.
Дата публікації звіту: 21.01.2020 16:36