• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам’яне

Вугілля кам’яне

Завершена

1 991 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер: ba82c029482f472493ba7df31fedffc6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-10-30-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 30.10.2019 15:37 - 21.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.10.2019 №181 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.10.2019 № 181 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2019-08-16-000360-c 16.08.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: 2. Висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності форм документів у сфері публічних закупівель установлено порушення норм пункту 1 та 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25.03.2016 № 449/28579. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі, укладення договору закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік ; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 16.08.2019, пропозиція ТОВ «ПАЛИВТОРГ», протокол засідання тендерного комітету від 04.09.2019 № 42, повідомлення про намір укласти договір від 04.09.2018, договір закупівлі товарів від 10.10.2019 №165, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.10.2019 № 14136-р/пк-пз. Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону у пункті 2 розділу 2 Додатку 2 тендерної документації Замовник зазначив вимогу про надання оригіналу довідки Міністерства юстиції України (або його територіальних підрозділів або документ, отриманий через офіційний веб-сайт https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) про те, що директора та посадових осіб учасника, уповноважених представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (а саме уповноважених на підписання тендерної пропозиції та директора учасника), не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення станом на серпень 2019 року або вересень 2019 року. Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.01.2012 № 28/20341, який був чинним на дату проведення торгів, відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, (далі – Реєстр) надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки. Отже, на порушення норм частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону тендерна документація містить вимогу щодо документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до частини 13 статті 7-1 Закону орган державного фінансового контролю не приймав рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25 березня 2016 року за № 449/28579 із змінами (далі - Наказ № 490) у формі «Оголошення про проведення відкритих торгів» не відображено інформацію передбачену пунктом 10.2 «Джерело фінансування закупівлі», у формі «Повідомлення про намір укласти договір» не відображено пункт 11 «Джерело фінансування закупівлі». Отже, за результатами проведеної Замовником із порушеннями Закону процедури укладено договір від 10.10.2019 №165 на суму 1751300,00 гривень.
Період усунення порушень: 11.11.2019 17:16 - 26.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.11.2019 17:16

Запити/Пояснення